Пошуковий запит: (<.>K=міжкультурна комунікація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Діческул, В. A communicative constructivist approach to intercultural communication (english language as a means of cross-cultural communication) [Текст] / В. Діческул, В. Калько> // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 6. - С. 11-13
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікація -- конструктивістський підхід -- невербальна комунікація
Дод.точки доступу: Калько, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Karpenkova, V. German as the second language (DAZ) [Текст] / V. Karpenkova> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 233-236. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): друга іноземна мова -- інтенсифікація -- міжкультурна комунікація -- засвоєння мови Анотація: У статті визначається статус німецької мови як другої мови. Дається порівняння німецької як другої мови і німецької як другої іноземної мови. Визначаються потенційні перешкоди у засвоєнні мови як другої і як другої іноземної для міжкультурної комунікації.
Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хонна, Н. Английский язык в разных культурах и межкультурная компетентность [Текст] / Н. Хонна> // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 2. - С. 188-201. - Библиогр.: с. 201
ББК 81.2АНГЛ Рубрики: Англійська мова Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікація -- мовна компетентність -- метанонімія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Редько , В. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах: сутність, виклики і перспективи [Текст] / В. Редько > // Іноземні мови в школах України. - 2017. - № 4. - С. 37-40
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- міжкультурна комунікація -- трансформція змісту навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Веприцька, М. Р. Культурний асимілятор як сучасний засіб формування в школярів іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності [Текст] / М. Р. Веприцька, А. П. Горщарук> // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 31-34
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): культурний асимілятор -- іспаномовна лінгвосоціокультурна компетентність -- міжкультурна комунікація Анотація: Статтю присвячено підготовці учнів до іспаномовної міжкультурної комунікації, що є актуальним на сучасному етапі, а також вивченню культурного асимілятора як одного із засобів формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності. У статті розглянуто структуру, мету використання, завдання, критерії добору інформації й етапи роботи над складанням культурного асимілятора; наведено також низку культурних асиміляторів, укладених авторками для проведення позакласних заходів з іспанської мови в спеціалізованій школі № 64 м. Києва. Метою використання культурного асимілятора є передусім навчити учнів розуміти й ураховувати особливості представників виучуваної культури. Володіння цими навичками й уміннями дозволить учням ефективно розв'язувати типові конфліктні ситуації або уникати їх у міжкультурній комунікації. Ситуації, які використовуваються під час складання культурних асиміляторів, мають висвітлювати ключові відмінності між культурами, які найчастіше стають конфліктними або можуть бути неправильно інтерпретовані одним з учасників міжкультурної комунікації. Також використання культурних асиміляторів дозволяє учням пережити відповідні емоційні реакції, переосмислити їх і налаштуватися на толерантне сприйняття особливостей представників іншомовного культурного середовища. Дослідження, присвячені проблемі культурного асимілятора, в основному зосереджуються на його використанні для формування іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх фахівців. Ми розглядаємо культурний асимілятор як засіб, який може бути використаний уже в початковій і основній школі, оскільки формування цієї компетентності є інтегрованим з кожною мовною й мовленнєвою компетентністю, а отже тісно пов'язаним з вивченням іноземнії мови на всіх етапах її вивчення.
Дод.точки доступу: Горщарук, А. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сєрякова, І. І. Міжнародна діяльність Київського національного лінгвістичного університету в межах програми ERASMUS+ та проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання эвропейських мов: модернызацыя викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" [Текст] / Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 3-10 : ілюстр.
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- навчальні модулі -- міжкультурна комунікація
Дод.точки доступу: Валігура , О. Р.; Черниш, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кабакчи, В. В. Орфография русизмов в англоязычном тексте [Текст] / В. В. Кабакчи> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 77-80. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 80
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікація -- транслітерація -- міжкультурне спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грабарь, Наталья Григорьевна. Особенности общения в библиотеке в условиях расширения межкультурной коммуникации [Текст] / Н. Г. Грабарь> // Библиотековедение. - 2013. - № 4. - С. 117-121. - Библиогр. в конце ст.
ББК 78.370.5 Рубрики: Бібліотечне обслуговування Кл.слова (ненормовані): спілкування -- міжкультурна комунікація -- толерантність -- взаємодія
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ощепкова, В. В. Отражение вариативной англоязычной картины мира в региональных лингвостранаведческих словарях [Текст] / В.В. Ощепкова ; И.И. Шустилова> // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - № 2. - С. 58-63. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 62
. - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікація -- варіанти англійської мови -- лексикологічна кодифікація Анотація: В статті розглядаються основні віхи кодифікації варіантів англійської мови та узагальнюються результати аналізу одномовних та перекладних лінгвокраїнознавчих словников.
Дод.точки доступу: Шустилова, И.И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бориско, Н. Ф. Проблемы межкультурной комунникации и подготовка переводчика [Текст] / Н. Ф. Бориско ; Київ. нац. лінгв. ун-т.> // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 24
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікація -- міжкультурна компетентність -- підготовка перекладачів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
|
|