Пошуковий запит: (<.>K=міжпредметні зв'язки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Єрастова І. А. School life (5 form)/І. А. Єрастова // Англійська мова та література, 2020. т.№ 1/3.-С.78-79
|
>2.
| Голик О. "І повіє вогонь новий з Холодного Яру"/Олена Голик, Тетяна Голик, Катерина Майборода // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 3.-С.37-39
|
>3.
| Сухонос Інноватика при вивченні хімії, біології та екології в коледжі/Світлана Сухонос, Світлана Тарнавська // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.182-184
|
>4.
| Савусін М. Інноваційні форми проведення уроків з фізики. Розділ "Кінематика". !0-й клас/М. Савусін, В. Коваль, Г. Лазурко // Фізика (Шкільний світ), 2017. т.№ 10.-С.37-41
|
>5.
| Ніколенко Інтеграційний підхід у початковій загальній освіті/Лідія Ніколенко // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 4.-С.32-35
|
>6.
| Бурчак Л. Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі/Ліана Бурчак, Станіслав Бурчак // Математика в сучасній школі, 2013. т.№ 7/8.-С.18-23
|
>7.
| Поліщук Г. Інтегровані уроки в основній школі/Г. Поліщук // Математика в сучасній школі, 2012. т.№ 6.-С.21-22
|
>8.
| Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.10-14
|
>9.
| Кузнєцова О. В. Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів/О. В. Кузнєцова // Зарубіжна література в школі, 2020. т.№ 11/12 (черв.).-С.2-22
|
>10.
| Хінціцька Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки/Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 2.-С.64-65
|
|
|