Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=міжпредметні зв'язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
121
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Єрастова, І. А.
School life (5 form) [Text] / І. А. Єрастова> // Англійська мова та література. - 2020. -
№ 1/3
. - P78-79
Рубрики:
Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
--
позакласний захід
--
вправи і завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Голик, О.
"І повіє вогонь новий з Холодного Яру" [Текст] : Т. Шевченко "Холодний Яр". Утвердження поета на революційно-демократичних і реалістичних позиціях: урок / Олена Голик, Тетяна Голик, Катерина Майборода> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 3
. - С. 37-39. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики:
Українська література--Урок
Українська література--Шевченко Т. Г.
Кл.слова (ненормовані):
урок історичної пам'яті
--
аналіз поезії "Холодний Яр"
--
міжпредметні зв'язки
--
ідейно-художній агаліз поезії Т. Г. Шевченка
--
поетична хвилинка
Анотація:
Мета уроку: навчальна - охарактеризувати національну проблематику в творчості Т. Шевченка періоду "Трьох літ"; опрацювати ідейно-художній зміст вірша "Холодний Яр"; розвивальна - розвивати культуру зв'язного мовлення, вміння коментувати фрагменти твору, вміння робити підсумки; виховна - виховувати почуття солідарності з іншими народами в їх боротьбі за визволення від гніту, зневажливе ставлення до насильства,жорстокості, прагнення до збагачення.
Дод.точки доступу:
Голик, Т.; Майборода, К.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сухонос, Світлана
.
Інноватика при вивченні хімії, біології та екології в коледжі [Текст] / Світлана Сухонос, Світлана Тарнавська> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. -
Вип. 1 (6)
. - С. 182-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
504
Рубрики:
Педагогічні інновації
Хімія--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
Біологія--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
технологія інтегрованого навчання
--
інтерактивні технології навчання
--
метод проектів
--
міжпредметні зв'язки
--
навчальні мультимедійні системи
Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
4.
Савусін, Микола
.
Інноваційні форми проведення уроків з фізики. Розділ "Кінематика". !0-й клас [Текст] / М. Савусін, В. Коваль, Г. Лазурко> // Фізика (Шкільний світ). - 2017. -
№ 10
. - С. 37-41 : рис. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики:
Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
--
узагальнення зв'язків
--
теорія інформації
--
кібернетика
--
від абстрактного до конкретного
--
загальнонаукові знання
--
параметрична загальна теорія систем
--
винахідницькі завдання
--
суперечність
--
гідні засоби
Дод.точки доступу:
Коваль, Віра; Лазурко, Ганна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Ніколенко, Лідія
.
Інтеграційний підхід у початковій загальній освіті [Текст] / Лідія Ніколенко> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. -
№ 4
. - С. 32-35 : рис. - Бібліогр.: с. 35
Рубрики:
Початкова освіта--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
міжпредметні зв'язки
Знайти схожі
>
6.
Бурчак, Л.
Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі [Текст] / Ліана Бурчак, Станіслав Бурчак> // Математика в сучасній школі. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 18-23 : рис. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики:
Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
--
математичні дії
Дод.точки доступу:
Бурчак, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Поліщук, Г.
Інтегровані уроки в основній школі [Текст] / Г. Поліщук> // Математика в сучасній школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 21-22
Рубрики:
Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
--
інтегрування математики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Кучеренко, І.
Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Бібліогр.: 16назв.
Рубрики:
Українська мова--Нестандартні форми навчання--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційний урок
--
інтеграція
--
інтегрований урок
--
міжпредметні зв'язки
--
міжпредметна інтеграція
--
бінарний урок
Анотація:
У статті аналізуються інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури й технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання української (рідної) мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Кузнєцова, О. В.
Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів [Текст] / О. В. Кузнєцова> // Зарубіжна література в школі. - 2020. -
№ 11/12 (черв.)
. - С. 2-22 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
міжпредметні зв'язки
Анотація:
Головна мета інтеграції - створення у школяра цілісного уявлення про навколишній світ, тобто формування світогляду. Про можливість поєднання уроків літератури і математики, літератури і фізичної культури, літератури і музики, літератури і мистецтва кіно.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Хінціцька, Н.
Інтегроване навчання та
міжпредметні зв'язки
/ Н. Хінціцька> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 2
. - С. 64-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
--
інтеграція
--
інтегроване навчання
Анотація:
В статті з'ясовано суть понять "
міжпредметні зв'язки
" та "інтеграція", висвітлено особливості їх запровадження в навчання учнів початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)