Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжпредметні зв'язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Єрастова, І. А.
    School life (5 form) [Text] / І. А. Єрастова // Англійська мова та література. - 2020. - № 1/3. - P78-79
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- позакласний захід -- вправи і завдання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Голик, О.
    "І повіє вогонь новий з Холодного Яру" [Текст] : Т. Шевченко "Холодний Яр". Утвердження поета на революційно-демократичних і реалістичних позиціях: урок / Олена Голик, Тетяна Голик, Катерина Майборода // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 37-39. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Шевченко Т. Г.

Кл.слова (ненормовані):
урок історичної пам'яті -- аналіз поезії "Холодний Яр" -- міжпредметні зв'язки -- ідейно-художній агаліз поезії Т. Г. Шевченка -- поетична хвилинка
Анотація: Мета уроку: навчальна - охарактеризувати національну проблематику в творчості Т. Шевченка періоду "Трьох літ"; опрацювати ідейно-художній зміст вірша "Холодний Яр"; розвивальна - розвивати культуру зв'язного мовлення, вміння коментувати фрагменти твору, вміння робити підсумки; виховна - виховувати почуття солідарності з іншими народами в їх боротьбі за визволення від гніту, зневажливе ставлення до насильства,жорстокості, прагнення до збагачення.


Дод.точки доступу:
Голик, Т.; Майборода, К.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сухонос, Світлана.
    Інноватика при вивченні хімії, біології та екології в коледжі [Текст] / Світлана Сухонос, Світлана Тарнавська // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 182-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні інновації
   Хімія--Методи навчання--Вищі навчальні заклади

   Біологія--Методи навчання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
технологія інтегрованого навчання -- інтерактивні технології навчання -- метод проектів -- міжпредметні зв'язки -- навчальні мультимедійні системи


Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Савусін, Микола.
    Інноваційні форми проведення уроків з фізики. Розділ "Кінематика". !0-й клас [Текст] / М. Савусін, В. Коваль, Г. Лазурко // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 10. - С. 37-41 : рис. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- узагальнення зв'язків -- теорія інформації -- кібернетика -- від абстрактного до конкретного -- загальнонаукові знання -- параметрична загальна теорія систем -- винахідницькі завдання -- суперечність -- гідні засоби


Дод.точки доступу:
Коваль, Віра; Лазурко, Ганна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ніколенко, Лідія.
    Інтеграційний підхід у початковій загальній освіті [Текст] / Лідія Ніколенко // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 32-35 : рис. - Бібліогр.: с. 35
Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- міжпредметні зв'язки



Знайти схожі

6.


    Бурчак, Л.
    Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі [Текст] / Ліана Бурчак, Станіслав Бурчак // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : рис. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- математичні дії


Дод.точки доступу:
Бурчак, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Поліщук, Г.
    Інтегровані уроки в основній школі [Текст] / Г. Поліщук // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 21-22
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтегрування математики

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Кучеренко, І.
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 16назв.
Рубрики: Українська мова--Нестандартні форми навчання--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційний урок -- інтеграція -- інтегрований урок -- міжпредметні зв'язки -- міжпредметна інтеграція -- бінарний урок
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури й технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання української (рідної) мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кузнєцова, О. В.
    Інтегровані уроки як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів [Текст] / О. В. Кузнєцова // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 11/12 (черв.). - С. 2-22 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- міжпредметні зв'язки
Анотація: Головна мета інтеграції - створення у школяра цілісного уявлення про навколишній світ, тобто формування світогляду. Про можливість поєднання уроків літератури і математики, літератури і фізичної культури, літератури і музики, літератури і мистецтва кіно.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Хінціцька, Н.
    Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтеграція -- інтегроване навчання
Анотація: В статті з'ясовано суть понять "міжпредметні зв'язки" та "інтеграція", висвітлено особливості їх запровадження в навчання учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)