Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (9)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=новаторство<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
48
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-48
>
1.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 7-8
. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13:
Новаторство
зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Константинова, Марія
.
Новаторство
драматургії Бертольда Брехта. Інтегрований урок [Текст] / Марія Константинова, Наталя Ларіонова> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 6
. - С. 50-53
Рубрики:
Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
Інтегроване навчання--Зарубіжна література
Письменники німецькі, 20 ст.
Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-вистава
Анотація:
Пропонується розробка інтегрованого уроку за творчістю Б. Брехта.
Дод.точки доступу:
Ларіонова, Наталя; Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 50-57 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 2
. - С. 22-47. - Зміст: Урок № 50. Тема: Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє
новаторство
Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". ; Урок № 50. Тема: Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення. ; Урок № 52. Тема: Основні образи комедії "Міщанин - шляхтич". Засоби комічного та її роль у втілення авторського задуму ; Урок № 54. Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці- притчі " Маленький принц". ; Урок № 55. Тема: Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері. ; Урок № 56. Тема: Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. ; Урок № 57. Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джанатан Лівінгстон" Річарда Баха.
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники французькі, 17 ст.
Письменники французькі, 20 ст.
Письменники американські, 20-21 ст.
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Дод.точки доступу:
Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про твір\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Бах, Річард Дейвіс (американський письменник, філософ, публіцист ; 1936) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Брюховецька, Лариса
.
"Тіні забутих предків" :
новаторство
, філософія, актуальність. До 50-річчя фільму [Текст] / Л. Брюховецька> // Всесвіт. - 2015. -
№ 3-4
. - С. 210-217 : фото. - Бібіліогр. : 18 назв.
ББК
85.374.3(4УКР)
Рубрики:
Кінофільм за романом
Кіно--Українське, 20 століття
Кл.слова (ненормовані):
Тіні забутих предків, кінофільм
Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\; Параджанов, Сергій Йосипович (вірменський і укр. кінорежисер, народний артист УРСР (1990), лауреат премії ім. Т.Шевченка (1991, посмертно) ; 9.01.1924 - 21.07.1990) \про нього\; Іллєнко, Юрій Герасимович (радянський і український кінорежисер, оператор, сценарист і політик ; 1936-2010 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Богосвятська, А. І.
Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя [Текст] / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.204.2
Рубрики:
Педагогічний досвід
Кл.слова (ненормовані):
новаторство
--
інноваційно-творча діяльність
--
педагогічна майстерність
--
майстер-клас
Анотація:
В статті йдеться про узагальнення та поширення, критерії оцінки та форми подання передового педагогічного досвіду
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Кравчук, О.
Феномен педагогічного наваторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань [Текст] / О. Кравчук> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 25-30. - Бібліогр.: 23 назв.
Рубрики:
Педагогічна діяльність--
Новаторство
Анотація:
У статті проаналізовано дефініції та витлумачено педагогічне
новаторство
у науковій літературі, систематизовано номени, якими позначають
новаторство
. Узагальнюється:
новаторство
пов'язують із передовим педагогічним досвідом, вважають рушієм прогресу в освітній галузі, вершиною особистісних педагогічних напрацювань, на основі новаторства продукуються нові освітні ідеї, запроваджуються зміни в навчально-виховному процесі, спрямовані на його вдосконалення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема:
Новаторство
М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.
Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 44-54 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 1
. - С. 12-51. - Зміст: Урок № 44. Тема: Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий " світ Акакія Башмачкіна ; Урок № 45. Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення ; Урок № 46. Тема:
Новаторство
Миколи Гоголя в розробці теми "маленької людини" в світовій літературі ; Урок № 47. Тема: Контрольна робота з теми: "Реалізм" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 48. Тема: "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття ; Урок № 49. Тема: Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його
новаторство
. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма ; Урок № 50. Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси "Ляльковий дім" ; Урок № 51. Тема: Образна система "Лялькового дому" Генріка Ібсена. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу ; Урок № 52. Тема: Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон" ; Урок № 53. Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "Одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови ; Урок № 54. Тема: Контрольна робота. Написання сиквелу на основі вивчених драматичних творів Генріка Ібсена або Бернарда Шоу
Рубрики:
Світова література--Планування уроків--Орієнтовне
Письменники російські українського походження, 19 ст.
Письменники норвезькі, 19-20 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Шоу Б. Д.
--
Ібсен Г.
Анотація:
Подаються розробки уроків за творами М.Гоголя, Г.Ібсена, Б.Шоу.
Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет ; 1828-1906) \про нього\; Шоу, Бернард Джордж (англійський письменник, драматург ; 1856-1950) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 24-35 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 10
. - С. 5-42. - Зміст: Урок № 24. Тема: Значення М.В. Гоголя для розвитку світової культури. М.В. Гоголь і Україна. М.В.Гоголь за кордоном. Творча історія поеми "Мертві душі" ; Урок № 25. Тема: Сюжетно-композиційні особливості "Мертвих душ" М.Гоголя. Зв’язок композиції твору з поемою Данте Аліг’єрі "Божественна комедія" ; Урок № 26. Тема: Система образів "Мертвих душ", місце і роль в ній образу Чичикова ; Урок № 27. Тема: Образи поміщеків і чиновників, засоби їх створення (портрет, художня деталь, мова та ін.) ; Урок № 28. Тема: Місце і роль образу автора в "Мертвих душах" М. Гоголя. Художнє
новаторство
поеми Гоголя ; Урок № 29. Тема: Росія. Поезія "чистого мистецтва" (огляд) ; Урок № 30. Тема: Ф.І.Тютчев – поет-філософ і тонкий лірик. Провідні мотиви творчості. Майстерність описів у поезії митця. Засоби художньої виразності ; Урок № 31. Тема: Своєрідність пейзажної та інтимної лірики А.А.Фета. Романтичні теми, мотиви, образи. Елементи імпресіонізму ; Урок № 32. Тема: Розвиток романтизму у США, видатні представники ( огляд) ; Урок № 33. Тема: Волт Вітмен ( 1819-1892). Місце В.Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки "Листя трави" з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки "Листя трави". Аналіз вибраних фрагментів з "Пісні про себе" та вірша "Я співаю про тіло електричне" ; Урок № 34. Тема: "Образ ліричногог героя. Символи. Традиції й художнє
новаторство
Волта Вітмена (на матеріалі "Пісні про себе") ; Урок № 35. Тема: Контрольна робота з теми "Проза і поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття" ( написання есе алалітичного характеру на основі творів, вивчених за даною темою)
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники російські українського походження, 19 ст.
Письменники італійські, 13-14 ст.
Письменники американські, 19 ст.
Письменники російські, 19 ст.--Поети
Анотація:
Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків зарубіжної літератури для 10 класу.
Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\; Тютчев, Федір Іванович (російський поет, дипломат ; 1803-1873 ) \про нього\; Вітмен, Волт (американський поет, есеїст, журналіст та гуманіст ; 1819-1892) \про нього\; Фет, Афанасій Афанасійович (1820-1892) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 1
. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і
новаторство
вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє
новаторство
Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики:
Уроки світової літератури--Планування
Письменники французькі, 19 ст.--Поети
Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм
Стилі і напрями літератури--Модернізм
Стилі і напрями літератури--Символізм
Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-48
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)