Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (9)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=новаторство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Константинова, Марія.
    Новаторство драматургії Бертольда Брехта. Інтегрований урок [Текст] / Марія Константинова, Наталя Ларіонова // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 50-53
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
   Інтегроване навчання--Зарубіжна література

   Письменники німецькі, 20 ст.

   Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-вистава

Анотація: Пропонується розробка інтегрованого уроку за творчістю Б. Брехта.


Дод.точки доступу:
Ларіонова, Наталя; Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 50-57 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 22-47. - Зміст: Урок № 50. Тема: Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". ; Урок № 50. Тема: Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення. ; Урок № 52. Тема: Основні образи комедії "Міщанин - шляхтич". Засоби комічного та її роль у втілення авторського задуму ; Урок № 54. Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці- притчі " Маленький принц". ; Урок № 55. Тема: Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері. ; Урок № 56. Тема: Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. ; Урок № 57. Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джанатан Лівінгстон" Річарда Баха.
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники французькі, 17 ст.

   Письменники французькі, 20 ст.

   Письменники американські, 20-21 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про твір\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Бах, Річард Дейвіс (американський письменник, філософ, публіцист ; 1936) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Брюховецька, Лариса.
    "Тіні забутих предків" : новаторство, філософія, актуальність. До 50-річчя фільму [Текст] / Л. Брюховецька // Всесвіт. - 2015. - № 3-4. - С. 210-217 : фото. - Бібіліогр. : 18 назв.
ББК 85.374.3(4УКР)
Рубрики: Кінофільм за романом
   Кіно--Українське, 20 століття

Кл.слова (ненормовані):
Тіні забутих предків, кінофільм


Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\; Параджанов, Сергій Йосипович (вірменський і укр. кінорежисер, народний артист УРСР (1990), лауреат премії ім. Т.Шевченка (1991, посмертно) ; 9.01.1924 - 21.07.1990) \про нього\; Іллєнко, Юрій Герасимович (радянський і український кінорежисер, оператор, сценарист і політик ; 1936-2010 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Богосвятська, А. І.
    Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічний досвід
Кл.слова (ненормовані):
новаторство -- інноваційно-творча діяльність -- педагогічна майстерність -- майстер-клас
Анотація: В статті йдеться про узагальнення та поширення, критерії оцінки та форми подання передового педагогічного досвіду


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кравчук, О.
    Феномен педагогічного наваторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань [Текст] / О. Кравчук // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 23 назв.
Рубрики: Педагогічна діяльність--Новаторство
Анотація: У статті проаналізовано дефініції та витлумачено педагогічне новаторство у науковій літературі, систематизовано номени, якими позначають новаторство. Узагальнюється: новаторство пов'язують із передовим педагогічним досвідом, вважають рушієм прогресу в освітній галузі, вершиною особистісних педагогічних напрацювань, на основі новаторства продукуються нові освітні ідеї, запроваджуються зміни в навчально-виховному процесі, спрямовані на його вдосконалення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники російські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.


Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 44-54 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 12-51. - Зміст: Урок № 44. Тема: Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий " світ Акакія Башмачкіна ; Урок № 45. Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення ; Урок № 46. Тема: Новаторство Миколи Гоголя в розробці теми "маленької людини" в світовій літературі ; Урок № 47. Тема: Контрольна робота з теми: "Реалізм" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 48. Тема: "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття ; Урок № 49. Тема: Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма ; Урок № 50. Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси "Ляльковий дім" ; Урок № 51. Тема: Образна система "Лялькового дому" Генріка Ібсена. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу ; Урок № 52. Тема: Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон" ; Урок № 53. Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "Одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови ; Урок № 54. Тема: Контрольна робота. Написання сиквелу на основі вивчених драматичних творів Генріка Ібсена або Бернарда Шоу
Рубрики: Світова література--Планування уроків--Орієнтовне
   Письменники російські українського походження, 19 ст.

   Письменники норвезькі, 19-20 ст.

   Письменники англійські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Шоу Б. Д. -- Ібсен Г.
Анотація: Подаються розробки уроків за творами М.Гоголя, Г.Ібсена, Б.Шоу.


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет ; 1828-1906) \про нього\; Шоу, Бернард Джордж (англійський письменник, драматург ; 1856-1950) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 24-35 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 5-42. - Зміст: Урок № 24. Тема: Значення М.В. Гоголя для розвитку світової культури. М.В. Гоголь і Україна. М.В.Гоголь за кордоном. Творча історія поеми "Мертві душі" ; Урок № 25. Тема: Сюжетно-композиційні особливості "Мертвих душ" М.Гоголя. Зв’язок композиції твору з поемою Данте Аліг’єрі "Божественна комедія" ; Урок № 26. Тема: Система образів "Мертвих душ", місце і роль в ній образу Чичикова ; Урок № 27. Тема: Образи поміщеків і чиновників, засоби їх створення (портрет, художня деталь, мова та ін.) ; Урок № 28. Тема: Місце і роль образу автора в "Мертвих душах" М. Гоголя. Художнє новаторство поеми Гоголя ; Урок № 29. Тема: Росія. Поезія "чистого мистецтва" (огляд) ; Урок № 30. Тема: Ф.І.Тютчев – поет-філософ і тонкий лірик. Провідні мотиви творчості. Майстерність описів у поезії митця. Засоби художньої виразності ; Урок № 31. Тема: Своєрідність пейзажної та інтимної лірики А.А.Фета. Романтичні теми, мотиви, образи. Елементи імпресіонізму ; Урок № 32. Тема: Розвиток романтизму у США, видатні представники ( огляд) ; Урок № 33. Тема: Волт Вітмен ( 1819-1892). Місце В.Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки "Листя трави" з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки "Листя трави". Аналіз вибраних фрагментів з "Пісні про себе" та вірша "Я співаю про тіло електричне" ; Урок № 34. Тема: "Образ ліричногог героя. Символи. Традиції й художнє новаторство Волта Вітмена (на матеріалі "Пісні про себе") ; Урок № 35. Тема: Контрольна робота з теми "Проза і поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття" ( написання есе алалітичного характеру на основі творів, вивчених за даною темою)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники російські українського походження, 19 ст.

   Письменники італійські, 13-14 ст.

   Письменники американські, 19 ст.

   Письменники російські, 19 ст.--Поети

Анотація: Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків зарубіжної літератури для 10 класу.


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\; Тютчев, Федір Іванович (російський поет, дипломат ; 1803-1873 ) \про нього\; Вітмен, Волт (американський поет, есеїст, журналіст та гуманіст ; 1819-1892) \про нього\; Фет, Афанасій Афанасійович (1820-1892) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 1. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і новаторство вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Письменники французькі, 19 ст.--Поети

   Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм

   Стилі і напрями літератури--Модернізм

   Стилі і напрями літератури--Символізм



Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)