Пошуковий запит: (<.>K=нова українська школа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Романенко Нові програми – це важливо/Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016,N № 12.-С.2-4
|
>2.
| Сесик О. О. Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули "нової школи"/О. О. Сесик // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2017,N № 3.-С.2-4
|
>3.
| Гриневич Л. Надто важливий. Чому потрібно прийняти новий закон про освіту?/Л. Гриневич // Освіта України, 2017. т.26 черв. (№ 25).-С.5
|
>4.
| Бевз Н. Реалізація педагогіки партнерства у навчанні математики в початковій школі/Н. Бевз // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 6.-С.15-20
|
>5.
| Ушмарова В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепції "Нова українська школа" /Вікторія Ушмарова // Початкова школа, 2017. т.№ 9.-С.1-5.
|
>6.
| Сімонькіна Г. Модуль у рівняннях і нерівностях/Г. Сімонькіна // Математика (Шкільний світ), 2017. т.№ 18.-С.4-8
|
>7.
| Годецька Спілкування іноземними мовами - компетентність крізь призму досвіду педагогів-новаторів/Тетяна Годецька // Директор школи, ліцею, гімназії, 2017. т.№ 3/4.-С.205-209
|
>8.
| Усатенко Тамара Горизонт нової української школи: компетентністть "спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами"/Тамара Усатенко // Українська мова і література в школі, 2017,N № 6.-С.37-40
|
>9.
| Гриценко О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи/Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.1-5
|
>10.
| Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.6-7.
|
|
|