Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-528431
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-316390
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Войтко, О. Особливості початкової освіти в Іспанії [Текст] / Оксана Войтко> // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 52-55. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Іспанія Кл.слова (ненормовані): знання і навички ХХI століття -- компетенції -- соціалізація -- інтеграція -- творчість -- мотивація -- оцінювання знань Анотація: У статті розкрито специфіку системи початкової освіти Іспанії. Автор наголошує на застосуванні різних методик викладання для підтримання інтересу учнів до навчання, підвищення рівня їх мотивації. В освітньому процесі використовується індивідуальний підхід до кожного учня, діяльнісна технологія, вивчаються інтегровані навчальні курси, встановлюються міжпредметні зв'язки. Зміст початкової освіти Іспанії відповідає вимогам Ради Європи і Європейського Союзу щодо набуття базових навичок і компетенцій для продовження навчання в основній школі. Наведено принципи роботи вчителів та розглянуто способи і методики оцінювання рівня знань учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Загородній, Михайло. Передумови та причини [Текст] : історія розвитку тестування як системи оцінювання знань / Михайло Загородній> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 8-13 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Перевірка та оцінювання знань--Контроль знань Тестування--Контроль знань Іспити і заліки Кл.слова (ненормовані): тести -- оцінювання знань -- тестовий рух -- ЗНО Анотація: Зародження тестування. Упровадження тестування в Україні.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Копач, Сергій. Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління Кл.слова (ненормовані): конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матвєєва, Я. Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Михайленко, Тетяна. Перевірні роботи з української мови, 4 клас [Текст] / Тетяна Михайленко> // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 21-26.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи з української мови -- оцінювання знань -- перевірні роботи -- завдання -- речення -- частини мови -- мовлення -- початкова школа -- 4 клас Анотація: Представлено контрольні роботи з української мови, які містять завдання чотирьох рівнів. Їх подано у двох варіантах відповідно до чинної програми з української мови для 4 класу та методичної системи підручника "Українська мова" (М. Д. Захарійчук) – Київ : Освіта, 2014.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мовчун, Антоніна. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 10-15.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- завдання -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
П'ять критеріїв оцінювання вчителів [Текст]> // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 2
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Вчителі Посадова атестація Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- сертифікація -- громадське обговорення Анотація: Про методику оцінки професійного досвіду вчителів, які проходять процедуру сертифікації.
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пендзей, Іван. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / Іван Пендзей> // Вища школа. - 2011. - № 11. - С. 94-103
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Освіта за кордоном--США--Канада--Німеччина Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): новітня історія країн Західної Європи і Америки -- національна історія -- оцінювання знань -- державна програма -- електронний підручник -- електронна система МБА Анотація: У статті аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|