Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Матвєєва, Я.
    Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння
Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Копач, Сергій.
    Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
CUKK-VDPU-528431

   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники
   Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники

   Освіта--Керівні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

4.
CUKK-VDPU-316390

   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники
   Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники

   Освіта--Керівні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

5.


    Фідкевич, Олена.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Михайленко, Тетяна.
    Перевірні роботи з української мови, 4 клас [Текст] / Тетяна Михайленко // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 21-26.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи з української мови -- оцінювання знань -- перевірні роботи -- завдання -- речення -- частини мови -- мовлення -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: Представлено контрольні роботи з української мови, які містять завдання чотирьох рівнів. Їх подано у двох варіантах відповідно до чинної програми з української мови для 4 класу та методичної системи підручника "Українська мова" (М. Д. Захарійчук) – Київ : Освіта, 2014.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


   
    П'ять критеріїв оцінювання вчителів [Текст] // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 2
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Вчителі
   Посадова атестація

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- сертифікація -- громадське обговорення
Анотація: Про методику оцінки професійного досвіду вчителів, які проходять процедуру сертифікації.



Знайти схожі

8.


    Загородній, Михайло.
    Передумови та причини [Текст] : історія розвитку тестування як системи оцінювання знань / Михайло Загородній // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 8-13 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Перевірка та оцінювання знань--Контроль знань
   Тестування--Контроль знань

   Іспити і заліки

Кл.слова (ненормовані):
тести -- оцінювання знань -- тестовий рух -- ЗНО
Анотація: Зародження тестування. Упровадження тестування в Україні.



Знайти схожі

9.


    Шумара, Наталія.
    Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Наталія Шумара // Початкова школа. - 2020. - № 5/6 (трав.-черв.). - С. 27-29
Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа
   Природознавство--Інтегровані уроки--Початкова школа

   Природознавство--Контроль знань--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- тестовий контроль -- оцінювання знань -- перевірка знань -- експрес-контроль


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Фідкевич, Олена.
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку - важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Запропоновано конструктор навчальних цілей, розроблений на основі таксономії Л. Андерсона і Д. Кратвола, який знадобиться вчителеві для визначення як цілей уроку, так і конструювання компетентно-орієнтованих завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)