Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матвєєва, Я. Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Копач, Сергій. Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління Кл.слова (ненормовані): конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-528431
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-316390
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фідкевич, Олена. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна> // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.
Дод.точки доступу: Бакуліна, Наталія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Михайленко, Тетяна. Перевірні роботи з української мови, 4 клас [Текст] / Тетяна Михайленко> // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 21-26.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи з української мови -- оцінювання знань -- перевірні роботи -- завдання -- речення -- частини мови -- мовлення -- початкова школа -- 4 клас Анотація: Представлено контрольні роботи з української мови, які містять завдання чотирьох рівнів. Їх подано у двох варіантах відповідно до чинної програми з української мови для 4 класу та методичної системи підручника "Українська мова" (М. Д. Захарійчук) – Київ : Освіта, 2014.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
П'ять критеріїв оцінювання вчителів [Текст]> // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 2
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Вчителі Посадова атестація Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- сертифікація -- громадське обговорення Анотація: Про методику оцінки професійного досвіду вчителів, які проходять процедуру сертифікації.
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Загородній, Михайло. Передумови та причини [Текст] : історія розвитку тестування як системи оцінювання знань / Михайло Загородній> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 8-13 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Перевірка та оцінювання знань--Контроль знань Тестування--Контроль знань Іспити і заліки Кл.слова (ненормовані): тести -- оцінювання знань -- тестовий рух -- ЗНО Анотація: Зародження тестування. Упровадження тестування в Україні.
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шумара, Наталія. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Наталія Шумара> // Початкова школа. - 2020. - № 5/6 (трав.-черв.). - С. 27-29
Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа Природознавство--Інтегровані уроки--Початкова школа Природознавство--Контроль знань--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): тестування -- тестовий контроль -- оцінювання знань -- перевірка знань -- експрес-контроль
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фідкевич, Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку - важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Запропоновано конструктор навчальних цілей, розроблений на основі таксономії Л. Андерсона і Д. Кратвола, який знадобиться вчителеві для визначення як цілей уроку, так і конструювання компетентно-орієнтованих завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|