Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-528431
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-316390
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пендзей, Іван. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / Іван Пендзей> // Вища школа. - 2011. - № 11. - С. 94-103
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Освіта за кордоном--США--Канада--Німеччина Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): новітня історія країн Західної Європи і Америки -- національна історія -- оцінювання знань -- державна програма -- електронний підручник -- електронна система МБА Анотація: У статті аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фідкевич, Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку - важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Запропоновано конструктор навчальних цілей, розроблений на основі таксономії Л. Андерсона і Д. Кратвола, який знадобиться вчителеві для визначення як цілей уроку, так і конструювання компетентно-орієнтованих завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Копач, Сергій. Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління Кл.слова (ненормовані): конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савченко, Олександра. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 1-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкова освіта Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- Нова українська школа -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського -- розвиток дитячої особистості -- якісна шкільна освіта -- компетентнісний підхід -- виховання екологічної відповідальністі -- саморозвиток особистості -- оцінювання знань -- гуманність -- початкова школа Анотація: Автор статті розглядає ідеї В. О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації сучасної початкової освіти.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пендзей, Іван. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30
. - ISSN 1682-2366ББК 74 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): кредитно-модульна система -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- есе -- курсова робота Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Войтко, О. Особливості початкової освіти в Іспанії [Текст] / Оксана Войтко> // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 52-55. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Іспанія Кл.слова (ненормовані): знання і навички ХХI століття -- компетенції -- соціалізація -- інтеграція -- творчість -- мотивація -- оцінювання знань Анотація: У статті розкрито специфіку системи початкової освіти Іспанії. Автор наголошує на застосуванні різних методик викладання для підтримання інтересу учнів до навчання, підвищення рівня їх мотивації. В освітньому процесі використовується індивідуальний підхід до кожного учня, діяльнісна технологія, вивчаються інтегровані навчальні курси, встановлюються міжпредметні зв'язки. Зміст початкової освіти Іспанії відповідає вимогам Ради Європи і Європейського Союзу щодо набуття базових навичок і компетенцій для продовження навчання в основній школі. Наведено принципи роботи вчителів та розглянуто способи і методики оцінювання рівня знань учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яланська, Світлана. Оцінка в нашому житті [Текст] : профілактична програма / Світлана Яланська> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 15/16. - С. 14-19 : рис. - Зміст: Казка про кошеня Сашу ; Шустрик та Обжорик
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа--Оцінювання знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- вніб 3 Анотація: Стаття про оцінювання в житті учня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
П'ять критеріїв оцінювання вчителів [Текст]> // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 2
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Вчителі Посадова атестація Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- сертифікація -- громадське обговорення Анотація: Про методику оцінки професійного досвіду вчителів, які проходять процедуру сертифікації.
Знайти схожі
|
|
|