Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=п'ятирічні діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Скворцова С.
Назва
: Логіко-математична компетентність дитини: наступність дошкілля і школи
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 13-17. (Шифр Д654208/2011/5)
ББК
: 74.102
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільна-- Розвиток математичних уявлень
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Підготовка дошкільників
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): готовність дитини до школи--логіко-математичний розвиток--
п'ятирічні діти
--наступність дошкілля і школи
Анотація:
"Введення обов'язкової дошкільної освіти старших дошкільнят має забезпечити усім дітям належний рівень готовності до шкільного навчання, а отже, й адаптацію до нових умов життєдіяльності. Важливе значення у цій справі має реалізація принципу наступності між дошкіллям та початковою школою. Розгляду цього питання в галузі логіко-математичного розвитку присвячено цю статтю."
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Лохвицька Л.
Назва
: Історія "Дошкільного виховання": погляд сьогодні
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 2-3, 6-7 (Шифр Д654208/2011/11)
ББК
: 76.125
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільна-- Періодичні видання
Преса-- Журнали-- "Дошкільне виховання"
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): журнал "дошкільне виховання"--журнал "джіль"--журнал "палітра педагога"--базова програма "я у світі"--програма "впевнений старт"--
п'ятирічні діти
Анотація:
В публікації розглядається діяльність журналу "Дошкільне виховання" за останнє двадцятиріччя.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сквоцова С.
Назва
: Формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 15-19 (Шифр Д654208/2011/10)
Примітки
: Бібліогр.: 5 назв.
ББК
: 74.102.13
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток математичних уявлень
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): розумове виховання--логічне мислення--
п'ятирічні діти
--вікові особливості--сприйняття--математичне мовлення--геометричні фігури
Анотація:
Подано авторську розробку системи роботи щодо формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних дітей. Обгрунтовано напрями, запропоновано змістові лінії за якими може здійснюватися формування готовності п'ятирічних дітей до навчання математики в початковій школі, визначено порядок подання окремих тем та проілюстровано практичну частину роботи.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.1
Автор(и)
: Бєлєнька Ганна
Назва
: П'ятирічні: на фінішній прямій до школи
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С4-6. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д654208/2013/11). - ISSN 0321-1401
ББК
: 74.1
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Підготовка дошкільників
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
п'ятирічні діти
--логічне мислення--готовність дитини до школи
Анотація:
В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)