Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=партизанська й вірусна реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 655.4/.5:659.1
Автор(и) : Булах, Тетяна
Назва : Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - 11-16 (Шифр В515632/2020/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 655.4/.5:659.1
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Видавництва-- Інноваційна реклама
Видавнича діяльність-- Видавничий бізнес-- Рекламні комунікації
Книготоргівля-- Інноваційна реклама
Торгова реклама-- Видавнича продукція-- Видавничий бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книготорговельна галузь--інновації в рекламній галузі--скрайбінг--ньюсджекінг--партизанська й вірусна реклама
Анотація: Проаналізовано інновації в рекламній галузі, котрі доцільно застосовувати видавництвам, книгарням та бібліотекам.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)