Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведінка споживача<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трайно В. М.
Назва : Формування матриці привабливості клієнтів закладів ресторанного господарства
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4 . - С. 206-208: табл. (Шифр Д399617/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 208
ББК : 65.43
Предметні рубрики: Ресторани
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ресторанне господарство--послуги--споживач--поведінка споживача
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Решетілова, Тетяна, Довгань, Сергій, Пілова, Катерина
Назва : Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 59-70: рис., табл. (Шифр М636468/2015/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--фактори сприйняття реклами--ґендер--ґендерне сприйняття
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громова, Ольга Євгеніївна, Габрид, Аліна Ігорівна, Ланова, Олена Миколаївна
Назва : Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 12. - С. 19-22 (Шифр Е779492/2019/12)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Споживачі-- Ситуації-- Ситуаційне навчання-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуації--ситуаційні фактори--поведінка споживача--маркетинг
Анотація: У статті розглянуто типи поведінки споживачів на ринку залежно від обставин і життєвого стану. Визначено підходи до дослідження сутності ситуаційних чинників. Наведено класифікацію ситуативних факторів. Проведено аналіз окремих ситуацій, які можуть впливати на поведінку споживачів. Досліджено ситуацію, коли різні чинники можуть перетинатися та впливати на споживачів одночасно. Визначено значення маркетингової служби у дослідженні ситуатичних чинників.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)