Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=початковий етап<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Чжилинь Ц.
Назва
: Пояснения и комментарии в китайских учебниках по японскому языку для начинающих: сопоставительный анализ : (на английском языке)
Місце публікування
: Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 99-102. - ISSN 2072-76-07 (Шифр -386146/2012/3). - ISSN 2072-76-07
Примітки
: Текст рос., англ., яп. - Библиогр.: с. 102
Предметні рубрики:
Японська мова-- Методика викладання-- Вища школа
Англійська мова
Китайська мова
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): підручник--граматичні пояснення--
початковий етап
Анотація:
Структура та зміст підручників має велике значення при вивченні китайськими студентами японської мови, оскільки китайські студенти як правило, не мають можливості навчатися в країні вивчаємої мови. У вивченні японської мови на початковому етапі велике значення мають примітки та пояснення до іншомовногомовного та мовленнєвого матеріалу. Стаття вміщує порівняльний аналіз таких коментарів, що містяться в двух китайських підручниках японської мови для початківців. Аналіз показав, що пояснення в обох підручниках мають як плюси, так і недоліки. Стаття розрахована на викладачів японської мови як іноземної, на тих, хто вивчає мову, а також на потенційних авторів підручників.
Примірники
:ВДІМ(1)
Вільні
: ВДІМ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Голота, Олена
Назва
: Reading for fun
Місце публікування
: Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 6. - С. 29-38 (Шифр І000318/2019/6)
Предметні рубрики:
Англійська мова-- Викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): правила читання--комплекс вправ--
початковий етап
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)