Пошуковий запит: (<.>K=приголосні<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бурмистрович Ю.Я. Чому перед голосними звуками переднього ряду приголосні звуки у праслов'янську добу пом'якшувалися, а в протослов'янську, перебуваючи нібито в тій самій позиції, не пом'якшувалися?/Ю. Я. Бурмистрович // Мовознавство, 2011. т.№ 2.-С.78-80
|
>2.
| Зі скарбниці культури мовлення : Засоби милозвучності в українській мові І-й-та // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 2.-С.64.
|
>3.
| Зі скарбниці культури мовлення : чергування І-Й, чергування -СЯ і -СЬ у дієсловах, чергування У-В. // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.38, 50, 54
|
>4.
| Гетьман О. Орфоепія і культура мовлення : урок української мови : 10 клас/Оксана Гетьман // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.50-54
|
>5.
| Ковальова В. О. Звуки мови і звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки/В. О. Ковальова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2012. т.№ 32.-С.13-15.
|
>6.
| Карпик Любопытная наука фонетика/Мария Карпик // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.52-60
|
>7.
| Семеног Правопис слів із чергуванням голосних і приголосних/Олена Семеног, Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2013. т.№ 6.-С.25-29
|
>8.
| Пастушенко А. Фонетичний вірш, або пієтетно про глухі звуки/Анастасія Пастушенко // Українська мова і література в школах України, 2015. т.№ 6.-С.11
|
>9.
| Радченко А. Формування орфоепічної компетентності майбутніх учителів української мови: прикладний аспект/Антоніна Радченко // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 4.-С.34-37
|
>10.
| Очеретна Л. Дзвінкі й глухі приголосні /Лариса Очеретна, Надія Минько // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 12.-С.28-29
|
|
|