Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=природознавче виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Могилевська, Ірина
    Жива лабораторія [Текст] / Ірина Могилевська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - З обкладинки
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- метеомайданчик -- квітник -- природознавче виховання -- трудове виховання -- дослідна ділянка
Анотація: Ірина Могилевська, вихователь-методист ЗДО № 7 "Попелюшка" з міста Сум представила розвивальне середовища дисадка: змішані квітники, альпійські гірки, городи, ягідники, куточок лісу і луки, метеомайданчик та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Присяжнюк, Лариса
    Портрет осені : інтегрована прогулянка для дітей старшої групи [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 16-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- образотворчість -- природознавче виховання -- рухлива гра -- милування природою
Анотація: Подано конспект інтегрованої прогулки, мета якої - вчити дітей спостерігати за осінньою природою, помічати її красу, милуватись нею; формувати вміння виокремлювати естетично виразні об'єкти; закріплювати знання назв кольорів та відтінків, дерев, кущів, квітів; розвивати мовлення дітей, збагачувати їхній активний словник словами-образами, прикметниками; стимулювати сенсорний та художньо-творчий розвиток; формувати емоційно-зацікавлене ставлення до природи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Сидоренко, Марина
    Сніговик малят чекає в крижанім північнім краї : фізкультурна розвага для дітей старшої групи [Текст] / Марина Сидоренко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 34-36
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізкультурна розвага -- валеологічне виховання -- природознавче виховання -- фізичний розвиток
Анотація: Подано розробку фізкультурного заняття-розваги для дітей старшої групи на зимому тематику з природознавчим змістом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Вовк, Олена
    Море - дивовижний дім : інтегроване заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит" [Текст] / Олена Вовк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 30-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит". Мета його - формувати в дітей уявлення про море як дім для різних представників рослинного і тваринного світу, про порядок як правила життєвого устрою та закони природи; розширювати й конкретизувати знання про морських мешканців, активізувати пізнавальний інтерес до представників морської фауни; виховувати любов до природи, стимулювати бажання вчитися.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Галаник, Оксана
    Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Оксана Галаник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 28-29
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- експериментування -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - поглиблювати й розширювати уявлення дітей про зміни в природі; закріплювати їхні знання про воду, її увластивості; залучати до елементарної експерементальної діяльності - виготовлення кольорових крижаних фігурок; вправляти у малюванні на оргсклі; розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять, товариськість та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Кайль, Наталя
    Загадковий бджолиний світ : цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи [Текст] / Наталя Кайль // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 16-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- фізкультхвилинка -- властивості воску -- бджілка -- мед -- природознавче виховання
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи, мета якого - ознайомити дітей зі способом життя і середовищем існування бджіл; формувати уявлення про взаємозв'язок бджіл з рослинами; вчити добирати слова, що позначають смакові якості меду; створити умови для практичного застосування набутих знань; розвивати у дітей пізнавальний інтерес до світу комах, математичні здібності, діалогічне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до навколишньої природи, зокрема комах.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Павлюченко, Тетяна
    Про квіти дбають діти : заняття в куточку природи з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Павлюченко, Яна Хомутова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 11-12
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
трудова діяльність -- дослідницька діяльність -- природознавче виховання -- дітям про кімнатні рослини -- трудове виховання
Анотація: Подано розробку заняття в куточку природи з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи, мета якого - розширювати знання дітей про кімнатні рослини, їхні назви, будову, умови росту й розмноження; спонукати до дослідницької діяльності; навчати здійснювати догляд за рослинами (поливати, розпушувати ґрунт, витирати пил з листя, обприскувати); формувати уявлення про сигнальні прапорці та їх значення; ознайомлювати з одним із способів розмноження рослин - живцюванням; стимулювати бажання самостійно вирощувати рослини; виховувати любов до живої природи та ін.


Дод.точки доступу:
Хомутова, Яна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Стеценко, Ірина
    Підсніжник - провісник весни : розвага для дітей старшої групи та їхніх батьків [Текст] / Ірина Стеценко, Тетяна Вусик // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 31-32
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Свята і розваги
Кл.слова (ненормовані):
сценарій розваги -- природознавче виховання -- образотворча діяльність


Дод.точки доступу:
Вусик, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шалда, Наталія
    Нум досліджувать оці дуже різні камінці! : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 14-16
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- інтегрована освіта -- природознавче виховання
Анотація: "Подане заняття - приклад роботи з дітьми за програмою "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт". У його основі лежить практична й дослідницька діяльність малят, побудована на основі принципу міжпредметної інтеграції "Бачу, чую, відчуваю, граю,творю" із залученням усіх аналізаторів."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Терещенко, Ірина
    Діток гарбузи бокаті запросили погуляти : освітня діяльність на прогулянці для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання -- гра -- логіко-математична компетентність
Анотація: Подано приклад освітньої діяльності на прогулянці для дітей середньої групи, мета якої - розширювати знання дітей про овочі, зокрема про різновиди гарбузів, про страви, які з них готують; вправляти у вживанні слів у зменшувально-пестливій формі; продовжувати вправляти дітей у лічбі в межах п'яти, у порівнянні груп предметів за кількістю: "більше", "менше", "порівну"; розвивати дрібну моторику, сенсорні еталони, кольоросприйняття, самостійність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)