Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=природознавче виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Бральчук, Марина
    Від зернятка пшениці до смачної паляниці : цикл міні-занять для старших дошкільнят [Текст] / Марина Бральчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 20-21
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
дитина і світ
Дескриптори: національно-патріотичне виховання -- природничо-екологічна компетентність -- природознавче виховання -- народознавче виховання -- колосок
Анотація: Представлено цикл міні-занять для старших дошкільнят. Мета їх - розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спілкуватися з однолітками, мислення, увагу, пам'ять; виховувати любов до природи рідного краю та українських національних традицій, повагу до людської праці; формувати природничо-екологічну компетенцію дошкільнят; розширювати знання дітей про будову частин рослини (пшениці), професії людей, які вирощують хліб; продовжувати ознайомлювати малят зі стравами української національної кухні; залучати до трудової діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Наконечна, Оксана
    Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ [Текст] / Оксана Наконечна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 34-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання -- розвиток мовлення -- логопедичне заняття
Анотація: Подано розробку комплексного підгрупового заняття для дітей старшої групи із ЗНМ. Мета заняття - розширити знання дітей з тем "Весна", "Дикі птахи"; сприяти автоматизації вимови свистячих і шиплячих звуків; актуалізувати словник, зокрема знання прикметників; вправляти в розумінні значень дієслів з різними префіксами, складанні речень з опорою на зображення; розвивати зв'язне монологічне мовлення, образне мисленя, мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації, дрібну моторику; виховувати культуру мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Терещенко, Ірина
    Діток гарбузи бокаті запросили погуляти : освітня діяльність на прогулянці для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання -- гра -- логіко-математична компетентність
Анотація: Подано приклад освітньої діяльності на прогулянці для дітей середньої групи, мета якої - розширювати знання дітей про овочі, зокрема про різновиди гарбузів, про страви, які з них готують; вправляти у вживанні слів у зменшувально-пестливій формі; продовжувати вправляти дітей у лічбі в межах п'яти, у порівнянні груп предметів за кількістю: "більше", "менше", "порівну"; розвивати дрібну моторику, сенсорні еталони, кольоросприйняття, самостійність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Могилевська, Ірина
    Жива лабораторія [Текст] / Ірина Могилевська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - З обкладинки
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- метеомайданчик -- квітник -- природознавче виховання -- трудове виховання -- дослідна ділянка
Анотація: Ірина Могилевська, вихователь-методист ЗДО № 7 "Попелюшка" з міста Сум представила розвивальне середовища дисадка: змішані квітники, альпійські гірки, городи, ягідники, куточок лісу і луки, метеомайданчик та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Кайль, Наталя
    Загадковий бджолиний світ : цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи [Текст] / Наталя Кайль // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 16-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- фізкультхвилинка -- властивості воску -- бджілка -- мед -- природознавче виховання
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи, мета якого - ознайомити дітей зі способом життя і середовищем існування бджіл; формувати уявлення про взаємозв'язок бджіл з рослинами; вчити добирати слова, що позначають смакові якості меду; створити умови для практичного застосування набутих знань; розвивати у дітей пізнавальний інтерес до світу комах, математичні здібності, діалогічне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до навколишньої природи, зокрема комах.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ширяєва, Яна
    Заграймо, заспіваймо, весну закликаймо! Бінарне заняття для дітей старшої групи [Текст] / Яна Ширяєва, Оксана Карпенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку бінарного заняття для дітей старшої групи, мета якого - заохочувати дітей до гри на традиційних і нетрадиційних музичних інструментах; узагальнювати знання дітей про повітря, воду, її "музичні" властивості, предметний світ; розвивати музичні здібності, ритмічний, звуковисотний, тембровий, динамічний слух; формувати культуру мовленнєвого спілкування.


Дод.точки доступу:
Карпенко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гаркавенко, Лілія
    Зелені чупринки, або Як цікаво організувати пророщування [Текст] / Лілія Гаркавенко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 3. - С. 34 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільна--Трудове навчання

Кл.слова (ненормовані):
пророщування в яєчній скорлупі -- розсада -- природознавче виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Галаник, Оксана
    Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Оксана Галаник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 28-29
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- експериментування -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - поглиблювати й розширювати уявлення дітей про зміни в природі; закріплювати їхні знання про воду, її увластивості; залучати до елементарної експерементальної діяльності - виготовлення кольорових крижаних фігурок; вправляти у малюванні на оргсклі; розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять, товариськість та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Лук'янова, Світлана
    Листя осіннє в повітрі кружляє, килимом пишним під ноги лягає [Текст] / Світлана Лук'янова, Ірина Фурманова // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 28-30
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Ознайомлення з навколишнім життям

Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність


Дод.точки доступу:
Фурманова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Вовк, Олена
    Море - дивовижний дім : інтегроване заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит" [Текст] / Олена Вовк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 30-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит". Мета його - формувати в дітей уявлення про море як дім для різних представників рослинного і тваринного світу, про порядок як правила життєвого устрою та закони природи; розширювати й конкретизувати знання про морських мешканців, активізувати пізнавальний інтерес до представників морської фауни; виховувати любов до природи, стимулювати бажання вчитися.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)