Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (31)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (3)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (1)Електронний каталог книг іноземними мовами (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підручник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 176
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Labinska, B.
    Struktur und Inhalt der Deutschlehrbücher für Mädchenschulen in der Bukowina in der Habsburger Monarchie (Anfang des XX. Jhs.) [Текст] / B. Labinska // Іноземні мови. - 2018. - № 2. - С. 34-44
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- жіночі школи -- німецька мова
Анотація: У статті розглянуто підручники з німецької мови для жіночих шкіл Буковини під час існування Австро-угорської монархії (початок ХХ ст.). Проаналізовано структуру і зміст підручників з німецької мови для жіночих шкіл. Здійснено порівняльну характеристику підручників, використовуваних на Буковині та у Відні. Доведено, що в досліджуваний період різниці між структурою і змістом підручників, призначених для буковинських і віденських шкіл, не було. Аналіз проаналізованих підручників з іноземних мов дав можливість стверджувати, що на Буковині використовували підручники, опубліковані у Відні німецькою мовою. Українськомовні підручники для навчання німецької мови, укладені на Буковині, в досліджуваний період, не були внесені Міністерством віросповідань та освіти Австро-Угорщини до навчальних програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Єрмоленко, С. Я.
    Підручник з української мови як компонент національної культури [Текст] / С. Я. Єрмоленко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 31. - С. 2-6
Рубрики: Українська мова--Загальноосвітні школи--Підручники
Анотація: Підручники - важливий компонент національної культури в аспекті ознайомлення з традиціями, сприймання нової інформації з різних галузей знань, підготовки учнів до майбутньої професійної освіти, а також формування їхньої громадянської свідомості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Єрмоленко, Світлана.
    Концепція створення підручників "Українська мова" для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / С. Єрмоленко // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 61-65.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Освіта--Україна
   Сучасний підручник--Зміст

   Українська мова--Вивчення--Мотивація

Анотація: У статті розглядається процес створення підручника української мови, який має особливий статус у навчально-освітній практиці й загалом у національній культурі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ігнатенко, Г.
    До питання ролі підручника у процесі трудового навчання першокласників [Текст] / Ганна Ігнатенко // Початкова школа. - 2013. - № 8. - С. 44-45.
ББК 74.26
Рубрики: Трудове навчання--Підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник з трудового навчання -- 1 клас
Анотація: Розглянуто підручник "Трудове навчання" В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець. Проаналізовано шляхи його використання на уроках трудового навчання у 1 класі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Ігнатенко, Наталія.
    Структурно-функціональний аналіз підручника та методика організації роботи з його текстовим компонентом при вивченні історії в закладі загальної середньої освіти (ЗЗСО) / Н. Ігнатенко // Історія в рідній школі. - 2019. - № 9. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
підручник
Анотація: Автор зазначає, що методика роботи з текстом підручника потребує системного підходу, що, зокрема, вимагає певних часових умов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


   
    Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник
Анотація: У статті висвітлені проблемні питання інформаційних технологій, що найповніше реалізуються в електронному підручнику й посібнику, відкривають нові можливості для реальної індивідуалізації навчання мови і літератури у їх взаємозв'язку, реалізації особистісно зорієнтованого навчання і виховання, якісного піднесення ефективності уроку української мови і літератури, зокрема істотного вдосконалення мовленнєвої культури учнів основної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ісаєва, Олена.
    Підручник для представника цифрової епохи в запитаннях і відповідях [Текст] : про деякі особливості нового підручника "Зарубіжна література" 10 кл. / О. О. Ісаєва, Ж. В. Клименко, А. О. Мельник. - Київ: УОВЦ "Оріон", 2018 / Олена Ісаєва // Всесвітня література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 31-35 : рис.
Рубрики: Всесвітня література--Підручники і навчальні посібники--Загальноосвітні навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Істер, Олександр.
    Про підручник "Алгебра" (автора О. С. Істера) для 7-го класу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / О. Істер // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 13. - С. 11-13 : табл.
Рубрики: Алгебра--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
лаконічна структура -- ефективність -- особливості -- запитання для перевірки знань -- диференційовані вправи -- класні та домашні вправи -- схеми -- таблиці -- вправи для повторення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Істер, Олександр.
    Про підручник "Геометрія" (автор О. С. Істер) для 7-го класу [Текст] / О. Істер // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 14. - С. 21-23. - Бібліогр.: с. 21
Рубрики: Математика--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
оптимальні методи роботи -- календарно-тематичне планування -- основні особливості підручника -- структура -- основні рубрики -- розподіл навчального часу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Іщенко, Олена.
    Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи [Текст] / Олена Іщенко, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 38-39.
Рубрики: Українська мова--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані підручники -- українська мова -- читання -- Нова українська школа -- початкова школа -- інтеграція -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формат інтегрованого підручника, створеного на основі нового Державного стандарту загальної початкової освіти, є оптимальним засобом формування "компетенцій майбутнього". Одним із варіантів інтеграції мови та читання полягає у поєднанні тематичного принципу та синхронізації змістових ліній. Запропоновано розглянути такий підхід на прикладі підручника з української мови та читання для 2 класу видавництва "Літера ЛТД". Вчителям, які працюють за програмою, розробленою авторським колективом під керівництвом Р. Б. Шияна, для предмета "Українська мова" у 2 класі пропонуватиметься один підручник – "Українська мова та читання".


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)