Пошуковий запит: (<.>K=результати навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Державний стандарт початкової освіти [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 8. - С. 4-11. - Зміст: Вимоги до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти ; Базовий навчальний план початкової освіти
Рубрики: Початкова освіта--Державний стандарт--Україна Кл.слова (ненормовані): результати навчання -- здобувачі освіти -- навчальний план -- українська мова навчання -- мова національних меншин -- діти з особливими освітніми потребами -- заклади загальної середньої освіти -- спеціальні заклади (класи) Анотація: Цей Державний стандарт є основою для розроблення закладами загальної середньої освіти освітніх програм. Початкова освіта має такі цикли, як 1-2 і 3-4 класи.
Знайти схожі
|
>2.
|
Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з іноземних мов [Text] / www.mon.gov.ua> // Англійська мова в початковій школі. - 2020. - № 10. - P8-11
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання -- результати навчання -- свідоцтво досягнень
Дод.точки доступу: www.mon.gov.ua Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.]> // Вища школа. - 2014. - № 1. - С. 19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): Європейський простір вищої освіти -- Болонський процес -- європейська кредитна трансферно-накопичувальна система -- Національна рамка кваліфікацій -- додаток до диплома європейського зразка -- ступеневі освітні програми -- система забезпечення якості -- результати навчання Анотація: Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.
Дод.точки доступу: Бобало, Юрій; Павлиш, Володимир; Загородній, Анатолій; Бабин, Іван Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Міхно, Олександр. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 10. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта Кл.слова (ненормовані): ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- результати навчання -- кваліфікація -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Панасевич, Дмитро. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко> // Вища школа. - 2013. - № 10. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Зміст вищої освіти Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- Копенгагенський процес -- освітній стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- результати навчання -- працевлаштування -- компетентінсний підхід -- практична підготовка студентів Анотація: Стаття присвячена питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.
Дод.точки доступу: Солоденко, Алла Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Рач, Валентина. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії / В. Рач, О. Медведєва> // Вища школа. - 2015. - №4/5. - С. 38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4УКР) Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність Кл.слова (ненормовані): освітня складова -- наукова складова -- компетентність -- результати навчання -- багатометричне представлення Анотація: Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці кваліфікацій та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлено особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи, викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропоновано концептуальну модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки.
Дод.точки доступу: Медведєва, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Субіна, Оксана. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей / О. Субіна> // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4Укр) Рубрики: Вища освіта--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- гуманітарна освіта -- фахові компетентності -- рівнева освіта -- результати навчання -- самоідентичність -- інноваційні технології Анотація: У статті розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|