Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвивальне середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.


    Зубрій, Інна.
    І чужого научаємось, і свого не цураємось. : українські традиції в Монтессорі-середовищі [Текст] / Інна Зубрій, Світлана Капустянська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 18-19
ББК 74.100.5
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Народознавче виховання
Кл.слова (ненормовані):
Монтессорі-середовище -- розвивальне середовище
Анотація: Представлено досвід українських педагогів, які успішно працюють над адаптацією та осучасненням методики Марії Монтессорі щодо створення розвивального середовища для народознавчого виховання дошкільнят.


Дод.точки доступу:
Капустянська, Світлана

Знайти схожі

2.


    Скрипник, Тетяна
    Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Буракова, Юлія
    Бізіборд - розвивальна дошка для дітей [Текст] / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 24-26
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дидактичний посібник -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- Марія Монтессорі
Анотація: В статті описується створений вихователями та схвалений дітьми дидактичний посібник - бізіборд, або розвивальна дошка з надійно закріпленими на полотні різноманітними кнопками, вимикачками, клямками, гачками карабінами, розетками, кранами та іншими маленькими "небезпеками", які дитині у повсякденні чіпати заборонено або не бажано.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Лохвицька, Л. В.
    Безпечне розвивальне середовище дошкільного навчального закладу – першооснова для безпеки життєдіяльності дітей-дошкільнят [Текст] / Л. В. Лохвицька // Безпека життєдіяльності. - 2015 = №4. - С. 7-11 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.104
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Безпека життєдіяльності
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- фізична безпека -- соціальна безпека -- предметно-ігровий осередок -- психологічна безпека -- розвивальне середовище -- матеріально-технічне забезпечення
Анотація: Дбати про безпеку дітей, прищеплювати навички здорового способу життя є актуальним завданням як для педагогів, так і для батьків. Враховуючи актуальність соціальних запитів, постає нагальна вимога теоретичного обгрунтування, структурування, визначення обсягу і змісту наповнення безпечного розвивального середовища дошкільного навчання як першооснови у формуванні основ безпеки життєдіяльності у дітей дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Вільна гра дітей, або день без іграшок : флешмоб у дитячих садках [Текст] / Олена Кульченко,Інга Кужелєва, Лідія Башинська, Марія Лесько, Олена Яворовська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 9-12
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- ігрова діяльність -- розвивальне середовище -- флешмоб
Анотація: "Важко уявити дитинство без іграшок. Але сучасних малят не так легко чимось здивувати, а тим паче зацікавити. Вони звикли бачити навколо - і в садочку, й удома - безліч яскравих фабричних іграшок. Цікаво, а чи змогли б дошкільнята гратися без них, чи до снаги їм самотужки придумати й організувати ігри з побутовими речами і одне з одним? Як вони розпоряджатимуться такою "свободою"? З'ясувати це стало метою флешмобу, який запропонувала провести Катерина Крутій і до якого 22 жовтня 2018 року долучилися всі охочі педагоги та батьки. До вашої уваги - враження учасників".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Даценко, Наталія
    Вальдорфський дитсадок - простір дитинства [Текст] / Наталія Даценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 14-17
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- особистість дитини -- розвивальне середовище -- середовище для творчості
Анотація: "У пошуках ідей для оптимізації та гармонізації середовища дитсадка часто звертаються до альтернативних моделей освіти. Дедалі більшої популярності набувають в Україні системи Монтессорі, Фребеля, а також вальдорфська педагогіка". Описаний досвід стане у пригоді й допоможе по-новому поглянути на звичний простір групової кімнати чи майданчика.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Резніченко, Ірина
    Вберегти найдорожче: напрями роботи в дитсадку [Текст] / Ірина Резніченко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 4. - С. 10-13
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Організація роботи
   Дошкільне виховання--Безпека життєдіяльності

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- освітня робота з дітьми -- взаємодія з батьками -- методи освітньої роботи -- безпечна поведінка -- безпека життєдіяльності
Анотація: Подано поради щодо організації в дитсадку системної роботи з безпеки життєдіяльності як з дітьми, так і з дорослими, які ними опікуються


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Перепелиця, С.
    Веб-квест як засіб створення розвивального середовища на сучасному уроці української мови і літератури та у позаурочній роботі [Текст] / Світлана Перепелиця // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Позаурочна робота
   Українська мова--Позаурочна робота

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- веб-квест -- сенквейн
Анотація: Ця розробка містить розділи: "Технологія організації та проведення веб-квесту на уроках української літератури", де чітко описані структура, етапи веб-квесту; "Від теорії до практики", в якому подано план-конспект веб-квесту для учнів 10 класу за творчістю О. Кобилянської. Матеріал стане у нагоді учителю-практику.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Врочинська, Марина
    Веселі походи малюків і їхніх батьків : туристична стежина для старших дошкільнят [Текст] / Марина Врочинська, Наталія Шепель // Дошкільне виховання. - 2014. - № 6. - С. 30-32. - Електронний текст в форматі .pdf . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.54
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання
   Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дитячий туризм
Анотація: В статті йдеться про організцію туристичих походів на території дитсадка, під час яких діти знайомляться з правилами поведінки в природі, вчаться орієнтуватится на місцевості, долати перешкоди, діяти злагоджено, підтримувати один одного. Регулярне проведення туристичних походів дає змогу інтенсифікувати руховий режим дітей, поліпшити їхню фізичну підготовленість, дарує дітям естетичне задоволення від спілкування з природою.

Файл:  Doshkilne vihovannja 2014 06.pdf

Дод.точки доступу:
Шепель, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Ліждвой, Л.
    Взаємозв'язок і взаємоузгодженість : наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Людмила Ліждвой // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 16-20
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Наступність
   Педагогіка--Дошкільна--Наступність

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- творче мислення -- інтелектуальні здібності -- пізнавальні здібності -- увага -- наступність -- казка
Анотація: В статті йдеться про те, як комплексно розв'язують проблему наступності і підготовки дітей до школи в експерементальному навчальному закладі Всеукраїнського рівня ДНЗ "Ялинка", м. Бровари, Київської обл.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)