Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (6)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=самореалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
84
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Абсалямова, Я.
Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації [Текст] / Я. Абсалямова> // Рідна школа. - 2012. -
№ 1-2
. - С. 23-26. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
74.48
Рубрики:
Іноземні мови--ВНЗ--Професійна
самореалізація
Анотація:
У статті розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв'язок понять "мотив" і "мотивація" та виокремлено пізнавальні і соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Агірова, С.
Психологічне здоров'я педколективу дитячого будинку [Текст] / С. Агірова, Т. Краснощок> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. -
№ 48 (грудень)
. - С. 14-17. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики:
Дитячий будинок--Педколектив--Робота психолога з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
соціальна
самореалізація
--
самоактуалізація особистості
--
особиста автономія
Дод.точки доступу:
Краснощок, Т.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Андрієнко, Олена
.
"Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки [Текст] / Олена Андрієнко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. -
№ 6
. - С. 8-12. - Зміст: Сонети
ББК
74.268.0
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Самореалізація
особистості--Світова література
Письменники італійські, 14 ст.
Анотація:
В статті подано матеріал про роботу в рамках програми самореалізації особистості зі світової літератури на прикладі творчості Франческо Петрарки.
Дод.точки доступу:
Петрарка, Франческо (1304-1374) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Андрусик, О.
Труднощі в управлінні школою [Текст] / О. Андрусик> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. -
№ 41 (листопад)
. - С. 6-16. - Бібліогр.: с. 16
ББК
74.04(4Укр)
Рубрики:
Управління--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація
особистості
--
демократичний стиль спілкування
--
творчий стиль управління
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Ахмедова, Л. В.
Від творчого вчителя до творчого учня [Текст] / Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська> // Педагогічні обрії. - 2016. -
№ 5
. - С. 62-65. - Бібліогр.: с. 65.
УДК
373-056.45(477)
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
здібні учні
--
обдаровані діти
--
творчі здібності
--
обдарованість
--
інтелектуальні змагання
--
інноваційні освітні методики
--
самореалізація
--
творча компетентність школярів
--
досвід роботи
Анотація:
З досвіду роботи з обдарованими дітьми вчителя Семенівської гімназії № 2 (Чернігівська область) Бузунка Петра Андрійовича.
Дод.точки доступу:
Ремидовська, Л. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Батаєва, Катерина
.
Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] / Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. -
№ 3
. - С. 119-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Початкова освіта--Літературне читання--Підручники--Мотив-аналіз--Україна
Кл.слова (ненормовані):
мотив поведінки
--
досягнення
--
аффіліація
--
влада
--
контент-аналіз
--
уникання невдачі
--
самореалізація
--
мотив-аналіз
Анотація:
У статті подано методику і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклеланда (1971–1998). Мотив-аналіз як різновид контент-анализу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різноманітних мотив-ситуацій. Як основні категорії мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, проаналізовані Д. Макклеландом (досягнення, аффіліації, позитивної та негативної влади, уникання невдачі), а також мотиви самореалізації та відмови від аффіліації. У результаті проведення мотив-аналізу українських підручників з літературного читання для 2-5-го класів було виявлено позитивну мотив-тенденцію (базовим мотивом, що найчастіше відтворюється в дискурсивному просторі навчальної літератури, виявився мотив аффіліації) і негативні мотив-тенденції (низький рівень репрезентованості мотивів досягальності та самореалізації у шкільних підручниках; відносно висока частота використання негативного мотиву влади (що виявляється в акціях насильства, авторитаризму) і мотиву уникання невдачі).
Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина; Полякова, Юлія; Маккеланд, Девід (американський психолог ; 1917-1998) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Беспалов, Володимир
.
Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ : Одеському державному економічному університету 90 років / Володимир Беспалов, Сусана Стеценко> // Вища школа. - 2011. -
№ 4
. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вища освіта--Окремі університети--Виховання
Кл.слова (ненормовані):
удосконалення особистості
--
самореалізація
особлистості
--
особистість
--
виховання
--
національне виховання
--
національні істини
--
принципи виховання
Анотація:
Висвітлюється досвід виховної роботи на одному із провідних факультетів ОДЕУ, в межах якої особлива увага приділяється формуванню особистості майбутніх фахівців.
Дод.точки доступу:
Стеценко, Сусана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Бех, І.
Аспекти життя підростаючої особистості у позашкільному навчальному закладі [Текст] / Іван Бех> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. -
№ 2
. - С. 30-35. - Зміст: 1. Духовна присутність наставника в житті групи як фактор її самореалтзації ; 2. Орієнтири вибору особистістю життєвого шляху ; 3. Життя особистості у ціннісних проекціях ; 4. Завади благочинниму життю особистості ; 5. Життя групи в атмосфері ціннісного протиріччя
Рубрики:
Позашкільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація
--
колективна діяльність
--
особистісне становлення
--
духовно-моральні цінності
--
деструктивні впливи
--
ціннісні протиріччя
Анотація:
Автор звертає увагу на особливості перебування підлітків поза навчальним закладом та формування їх стосунків з оточуючими, на систему взаємодій, яка є моделлю реального дорослого життя. Пропонується опис п'яти чинників особистісного становлення підростаючого індивіда. Автор акцентує на ролі суспільства, педагогів, родини у процесі виховання дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Бех, Іван
(директор Інституту проблем виховання НАПН).
Сучасне виховання грунтується на філософії людиноцентризму [Текст] / І. Бех> // Освіта України. - 2017. -
2 жовт. (№ 38)
. - С. 12
Рубрики:
Сучасне виховання--Гуманітарна методологія--Людиноцентризм
Національно-патріотичне виховання--Інтерактивні методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
цілісна
самореалізація
дитини
--
партнерство шкіл і громадських організацій
--
формування національно-культурної ідентичності
--
формування соціальної компетентності дитини
--
захист Вітчизни
Анотація:
На зміну інформаційно-знанєвій моделі освіти нині йде освіта цілісно-розвивальна, орієнтована на створення умов для розвитку духовності зростаючої особистості на основі загальнолюдських і національних цінностей, надання допомоги в життєвому самовизначенні, громадянській і професійній компетентності й цілісній самореалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Бондырева, С. К.
Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации [Текст] / С. К. Бондырева> // Мир психологии. - 2013. -
№ 3
. - С. 170-176. - Библиогр. в конце ст.
ББК
74 + 88
Рубрики:
Психологія--Вчителі--Професійна діяльність--
Самореалізація
особистості
Кл.слова (ненормовані):
педагог
Анотація:
В статье ставится вопрос о значении выполнения в педагогической деятельности не только объективно задаваемой обществом роли педагога, но и собственно своей, личностной, которая встраивается в общую жизненную программу личности как обязательное условие ее самореализации.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)