Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Абсалямова Я.
Назва : Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації
Місце публікування : Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 23-26 (Шифр Р273468/2012/1-2) Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.48 Предметні рубрики: Іноземні мови-- ВНЗ-- Професійна самореалізація Анотація: У статті розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв'язок понять "мотив" і "мотивація" та виокремлено пізнавальні і соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації.
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття з газети Шифр видання :
Автор(и) : Агірова С., Краснощок Т.
Назва : Психологічне здоров'я педколективу дитячого будинку
Місце публікування : Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 14-17 (Шифр К320566/2011/48) Примітки : Бібліогр.: с. 17
Предметні рубрики: Дитячий будинок-- Педколектив-- Робота психолога з педагогами Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна самореалізація--самоактуалізація особистості--особиста автономія
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Андрієнко, Олена
Назва : "Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 8-12 (Шифр В865270/2013/6)
ББК : 74.268.0 Предметні рубрики: Світова література-- Методика викладання Самореалізація особистості-- Світова література Письменники італійські, 14 ст. Зміст : Сонети Анотація: В статті подано матеріал про роботу в рамках програми самореалізації особистості зі світової літератури на прикладі творчості Франческо Петрарки.
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття з газети Шифр видання : 74.04(4Укр)
Автор(и) : Андрусик О.
Назва : Труднощі в управлінні школою
Місце публікування : Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 6-16 (Шифр К597818/2011/41) Примітки : Бібліогр.: с. 16
ББК : 74.04(4Укр) Предметні рубрики: Управління-- Загальноосвітні навчальні заклади Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--демократичний стиль спілкування--творчий стиль управління
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 373-056.45(477)
Автор(и) : Ахмедова Л. В., Ремидовська Л. М.
Назва : Від творчого вчителя до творчого учня
Місце публікування : Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 62-65 (Шифр П245239/2016/5) Примітки : Бібліогр.: с. 65.
УДК : 373-056.45(477) Предметні рубрики: Обдаровані діти-- Загальноосвітні навчальні заклади Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібні учні--обдаровані діти--творчі здібності--обдарованість--інтелектуальні змагання--інноваційні освітні методики--самореалізація--творча компетентність школярів--досвід роботи Анотація: З досвіду роботи з обдарованими дітьми вчителя Семенівської гімназії № 2 (Чернігівська область) Бузунка Петра Андрійовича.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Батаєва, Катерина, Макаренко, Катерина, Полякова, Юлія
Назва : Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К., 2017. - № 3. - С. 119-134 (Шифр С774614/2017/3) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Початкова освіта-- Літературне читання-- Підручники-- Мотив-аналіз --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотив поведінки--досягнення--аффіліація--влада--контент-аналіз--уникання невдачі--самореалізація--мотив-аналіз Анотація: У статті подано методику і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклеланда (1971–1998). Мотив-аналіз як різновид контент-анализу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різноманітних мотив-ситуацій. Як основні категорії мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, проаналізовані Д. Макклеландом (досягнення, аффіліації, позитивної та негативної влади, уникання невдачі), а також мотиви самореалізації та відмови від аффіліації. У результаті проведення мотив-аналізу українських підручників з літературного читання для 2-5-го класів було виявлено позитивну мотив-тенденцію (базовим мотивом, що найчастіше відтворюється в дискурсивному просторі навчальної літератури, виявився мотив аффіліації) і негативні мотив-тенденції (низький рівень репрезентованості мотивів досягальності та самореалізації у шкільних підручниках; відносно висока частота використання негативного мотиву влади (що виявляється в акціях насильства, авторитаризму) і мотиву уникання невдачі).
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Беспалов, Володимир, Стеценко, Сусана
Назва : Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ
: Одеському державному економічному університету 90 років
Місце публікування : Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 107-112 (Шифр В308932/2011/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Вища освіта-- Окремі університети-- Виховання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): удосконалення особистості--самореалізація особлистості--особистість--виховання--національне виховання--національні істини--принципи виховання Анотація: Висвітлюється досвід виховної роботи на одному із провідних факультетів ОДЕУ, в межах якої особлива увага приділяється формуванню особистості майбутніх фахівців.
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.
Назва : Аспекти життя підростаючої особистості у позашкільному навчальному закладі
Місце публікування : Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 30-35 (Шифр Д080265/2012/2)
Предметні рубрики: Позашкільна освіта --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--колективна діяльність--особистісне становлення--духовно-моральні цінності--деструктивні впливи--ціннісні протиріччя Зміст : 1. Духовна присутність наставника в житті групи як фактор її самореалтзації ; 2. Орієнтири вибору особистістю життєвого шляху ; 3. Життя особистості у ціннісних проекціях ; 4. Завади благочинниму життю особистості ; 5. Життя групи в атмосфері ціннісного протиріччя Анотація: Автор звертає увагу на особливості перебування підлітків поза навчальним закладом та формування їх стосунків з оточуючими, на систему взаємодій, яка є моделлю реального дорослого життя. Пропонується опис п'яти чинників особистісного становлення підростаючого індивіда. Автор акцентує на ролі суспільства, педагогів, родини у процесі виховання дитини.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття з газети Шифр видання :
Автор(и) : Бех, Іван (директор Інституту проблем виховання НАПН)
Назва : Сучасне виховання грунтується на філософії людиноцентризму
Місце публікування : Освіта України. - 2017. - 2 жовт. (№ 38) . - С. 12 (Шифр О466243/2017/38)
Предметні рубрики: Сучасне виховання-- Гуманітарна методологія-- Людиноцентризм Національно-патріотичне виховання-- Інтерактивні методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілісна самореалізація дитини--партнерство шкіл і громадських організацій--формування національно-культурної ідентичності--формування соціальної компетентності дитини--захист вітчизни Анотація: На зміну інформаційно-знанєвій моделі освіти нині йде освіта цілісно-розвивальна, орієнтована на створення умов для розвитку духовності зростаючої особистості на основі загальнолюдських і національних цінностей, надання допомоги в життєвому самовизначенні, громадянській і професійній компетентності й цілісній самореалізації.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74
Автор(и) : Бондырева С.К.
Назва : Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации
Місце публікування : Мир психологии. - 2013. - № 3. - С. 170-176 (Шифр М966798/2013/3) Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74 + 88 Предметні рубрики: Психологія-- Вчителі-- Професійна діяльність-- Самореалізація особистості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог Анотація: В статье ставится вопрос о значении выполнения в педагогической деятельности не только объективно задаваемой обществом роли педагога, но и собственно своей, личностной, которая встраивается в общую жизненную программу личности как обязательное условие ее самореализации.
Знайти схожі
|
|
|