Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Тищенко О. О. Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку/Тищенко О. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 6.-С.204-208
2.

Serban C. Innovative strategies in online environment : planning social activities for nonprofit organizations/C. Serban, O.-I. Macovei // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 4.-С.440-448
3.

Majka Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ/Sylwia Anna Majka // Економіка. Фінанси. Право, 2018. т.№ 5.-С.35-38
4.

Нечипоренко Іміджеутворюючі технології в діяльності реабілітаційного парку/Валентина Нечипоренко, Елліна Позднякова-Кирбят'єва // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві. -Чернігів:ЧНТУ, 2018.-С.185-187
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)