Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тищенко О. О.
Назва : Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 204-208: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/6). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 208
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова концепція--соціальний маркетинг--соціально орієнтований маркетинг--адаптивний розвиток--збалансоване зростання--підприємницькі структури
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.272
Автор(и) : Serban, Corina, Macovei, Octav-Ionut
Назва : Innovative strategies in online environment : planning social activities for nonprofit organizations
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448 (Шифр -904081/2012/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.272
Предметні рубрики: Економіка некомерційних організацій-- Соціальні програми-- Онлайн-маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): некомерційні організації--онлайн-стратегії--соціальний маркетинг--маркетингове планування
Анотація: У статті представлена відправна точка для планування соціальніх програм ''онлайн'' для некомерційних організацій. Мета такого планування – інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетингу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування запланованим етапам соціальної маркетингової програми.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Majka, Sylwia Anna
Назва : Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 5. - С. 35-38 (Шифр Е779492/2018/5)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Масова інформація-- Масова комунікація --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна соціальна відповідальність--соціальні медіа--цифровий маркетинг--соціальний маркетинг--lego group
Анотація: У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипоренко, Валентина, Позднякова-Кирбят'єва, Елліна
Назва : Іміджеутворюючі технології в діяльності реабілітаційного парку
Місце публікування : Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві: зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів: ЧНТУ, 2018. - С. 185-187 (Шифр 001/У 45-234275)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Діти з особливими потребами-- Реабілітація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медико-соціальна локація--соціальний маркетинг--постреабілітаційний супровід пацієнтів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)