Пошуковий запит: (<.>K=соціальні медіа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Мар'їна О. Ю. Бібліотека он-лайн: нові ролі користувачів у формуванні цифрового контенту/О. Ю. Мар'їна // Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору". -Харків, 2015.-С.31-36
|
>2.
| Majka Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ/Sylwia Anna Majka // Економіка. Фінанси. Право, 2018. т.№ 5.-С.35-38
|
>3.
| Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в президенти України // Маркетинг в Українi. -Київ, 2019. т.№ 1.-С.63-68
|
>4.
| Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдвння/О. Черненко // Маркетинг в Українi, 2016. т.№ 3.-С.4-11
|
>5.
| Ткачук Олексій Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу/Олексій Ткачук // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:АСпект-2003, 2018. т.№ 2.-С.10-13
|
>6.
| Яворська Соціальні мережі бібліотек як ефективний інструмент промоції книг і читання/Тетяна Яворська // Вісник Книжкової палати, 2023. т.№ 4.-С.21-27
|
>7.
| Жабін А. Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках/А. Жабін // Бібліотечний вісник. -К.:НБУВ, 2017,N N 4.-С.13-19
|
>8.
| Огнева И. Н. Социальные медиа как среда для продвижения и развития библиотеки/Ирина Николаевна Огнева // Библиотечное дело, 2012. т.№ 6.-С.32-33
|
>9.
| Марценовський В. О. Сучасні бізнес-тенденцї та нові методи конкуренції/В. О. Марценовський // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 5.-С.140-144
|
>10.
| Нахова Т. Сучасний медіапростір: ефективні технології по залученню дітей до читання/Т. Нахова, І. Голенко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2017. т.№ 3.-С.10-14
|
|