Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=соціальні медіа<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Majka, Sylwia Anna
.
Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ [Text] / Sylwia Anna Majka> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. -
№ 5
. - P35-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Засоби масової комунікації--Масова інформація--Масова комунікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність
--
соціальні медіа
--
цифровий маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
Lego Group
Анотація:
У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Жінки в політиці:
моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в президенти України [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 1
. - С. 63-68 : il.
Рубрики:
Жінки--Громадські діячі--Вибори президента
Кл.слова (ненормовані):
кібер-дискурс
--
соціальні медіа
--
корупція
Анотація:
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) - незалежна неурядова організація, центральний офіс якої знаходиться у США, діяльність якої спрямована на підтримку прав громадян брати участь у вільних та чесних виборах. Дослідження "Насильство проти жінок у виборах в Інтернеті" аналізує публічно доступні дані соціальних медіа для виявлення прямих загроз і жорстокої риторики, що стосується політичної участі жінок у виборчих процесах, зміст, а також інтенсивність, обсяг і швидкість кібер-дискурсу, щоб зупинити насильницький коментар у своїх треках, обмінюючись даними з правоохоронними органами, громадськими організаціями та іншими суб'єктами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Жабін, Андрій
.
Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках [Текст] / А. Жабін> // Бібліотечний вісник. - 2017. -
N 4
. - С. 13-19 : табл. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтернет-технології в бібліотеках
Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа
--
соціальні мережі
--
відеохостинг
--
Facebook
--
Youtube
--
Tumblr
--
Instagram
--
Twitter
--
бібліотечні блоги
--
мікроблог
Анотація:
У статті йдеться про використання найбільш популярних соціальних медіа у бібліотеках. Проаналізовано сучасний стан провідних соціальних медіа в світі та в Україні, можливості їх застосування в бібліотеках. Наведено порівняльну характеристику відеохостингів Facebook, YouTube, Twetter, Instagram, Tumblr. Висвітлено статистику відвідуваності Facebook за країнами і віковими групами.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
4.
Мар'їна, О. Ю.
Бібліотека он-лайн: нові ролі користувачів у формуванні цифрового контенту [Текст] / О. Ю. Мар'їна> //
Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору" : матеріали ХVІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 жовт. 2014 р.) / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. обл. від-ня (філія) ВГО "УБА". - Харків, 2015. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
02(477)(06)
025.5:004.65(062.552)
ББК
78.3я431 + 78.023 + 78.375.0
Рубрики:
Бібліотека--Інформаційні технологіі
Цифровий контент--Бібліотеки
Кл.слова (ненормовані):
віртуалізація
--
цифровий контент
--
краудсорсинг
--
соціальні медіа
--
інтерактивні технології
--
медіатизація
--
медіа-майданчики
Анотація:
Розглядаються напрями розвитку діяльності бібліотек з урахуванням кардинальних змін інформаційної інфраструктури соціуму. Порушуються проблеми віртуалізації діяльності книгозбірень. Аналізуються можливості участі користувачів у формуванні та "просуванні цифрового контенту бібліотек.
Дод.точки доступу:
Куніч, О. П. \уклад.\; Ракитянська, В. Д. \ред.\; Харківська державна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка; Харківська державна академія культуриХарківське обласне відділення (філія) ВГО "Українська бібліотечна асоціація"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Марценовський, В. О.
Сучасні бізнес-тенденцї та нові методи конкуренції [Текст] / В. О. Марценовський> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. -
№ 5
. - С. 140-144 : рис. - Бібліогр.: с. 144 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Конкуренція--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
гіперконкуренція
--
теорія "Червоної королеви"
--
соціальні медіа
--
бізнес-модель
--
модель з "довгим хвостом"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Нахова, Тетяна
.
Сучасний медіапростір: ефективні технології по залученню дітей до читання [Текст] / Т. Нахова, І. Голенко> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2017. -
№ 3
. - С. 10-14
Рубрики:
Інтернет-технології--Бібліотеки
Обласні бібліотеки--Читацькі інтереси--Діти--Миколаїв, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
дейзі-бібліотека
--
сайт бібліотеки
--
бібліотечне радіо
--
блог
--
соціальні медіа
--
професійний блог
--
конкурс буктрейлерів
--
веб-квест
--
онлайн-карта
--
інтернет-видання
--
новітні медіа
Анотація:
У статті представлено досвід використання бібліотекою для дітей комплексу каналів масової комунікації для просування книги, читання та бібліотечних послуг.
Дод.точки доступу:
Голенко, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВЗ (1), ВКр (1)
Вільні: ВЗ (1), ВКр (1)
Знайти схожі
>
7.
Огнева, И. Н.
Социальные медиа как среда для продвижения и развития библиотеки [Текст] / Ирина Николаевна Огнева> // Библиотечное дело. - 2012. -
№ 6
. - С. 32-33. - Библиогр.: с. 33 . - ISSN 1727-4893
ББК
78.375.2
Рубрики:
Інформаційні ресурси
Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа
--
блоги
--
твіттери
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
>
8.
Ткачук, Олексій
Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу [Текст] / Олексій Ткачук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. -
№ 2
. - С. 10-13 . - ISSN 1608-6422
Рубрики:
Торгові марки--Захист
Кл.слова (ненормовані):
торговельний знак
--
соціальні медіа
--
бренд
Анотація:
Автором статті надано рекомендація із юридичної точки зору як найсильнішим видом логатипу - товарного знаку. Для того, щоб бути зареєстрованим, знак для товарів і послуг повинен мати розрізняльну здатність даної торговельої марки від інших.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Черненко, Оксана
.
На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдвння [Текст] / О. Черненко> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 3
. - С. 4-11 : рис. - Бібліогр.: с. 11 . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Інтернет--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
телекомунікаційні технології
--
соціальні медіа
--
електронна пошта
--
корпорації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Яворська, Тетяна
.
Соціальні мережі бібліотек як ефективний інструмент промоції книг і читання [Текст] / Тетяна Яворська> // Вісник Книжкової палати. - 2023. -
№ 4
. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
028:004.77](477)(045)
Рубрики:
Бібліотеки--Соціальні мережі
Популяризація книги--Нові форми і методи--Досвід роботи
Бібліотечна справа--Читання
Читання--Промоція
Бібліотеки--Інформаційні технологіі--Інтернет--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології
--
інтерес до читання
--
просування читання
--
підвищення читацької грамотності
--
цифровий простір
--
соціальні медіа
--
вніб 5
Анотація:
Досліджується проблематика взаємодії українських бібліотек і соціальних медіа.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)