Пошуковий запит: (<.>K=соціальні медіа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 78.375.2
Автор(и) : Огнева И. Н.
Назва : Социальные медиа как среда для продвижения и развития библиотеки
Місце публікування : Библиотечное дело. - 2012. - № 6. - С. 32-33. - ISSN 1727-4893 (Шифр Б444163/2012/6). - ISSN 1727-4893 Примітки : Библиогр.: с. 33
ББК : 78.375.2 Предметні рубрики: Інформаційні ресурси Інтернет Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні медіа--блоги--твіттери
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Марценовський В. О.
Назва : Сучасні бізнес-тенденцї та нові методи конкуренції
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 140-144: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/5). - ISSN 1814-1161 Примітки : Бібліогр.: с. 144
Предметні рубрики: Конкуренція-- Бізнес Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперконкуренція--теорія "червоної королеви"--соціальні медіа--бізнес-модель--модель з "довгим хвостом"
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Черненко, Оксана
Назва : На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдвння
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - 2016. - № 3. - С. 4-11: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2016/3). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр.: с. 11
Предметні рубрики: Інтернет-- Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телекомунікаційні технології--соціальні медіа--електронна пошта--корпорації
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Жабін, Андрій
Назва : Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках
Місце публікування : Бібліотечний вісник. - К.: НБУВ, 2017. - N 4. - С. 13-19: табл. (Шифр Б008759/2017/4) Примітки : Біблиогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет-технології в бібліотеках Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні медіа--соціальні мережі--відеохостинг--facebook--youtube--tumblr--instagram--twitter--бібліотечні блоги--мікроблог Анотація: У статті йдеться про використання найбільш популярних соціальних медіа у бібліотеках. Проаналізовано сучасний стан провідних соціальних медіа в світі та в Україні, можливості їх застосування в бібліотеках. Наведено порівняльну характеристику відеохостингів Facebook, YouTube, Twetter, Instagram, Tumblr. Висвітлено статистику відвідуваності Facebook за країнами і віковими групами.
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Нахова, Тетяна, Голенко, Ірина
Назва : Сучасний медіапростір: ефективні технології по залученню дітей до читання
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2017. - № 3. - С. 10-14 (Шифр Б222078/2017/3)
Предметні рубрики: Інтернет-технології-- Бібліотеки Обласні бібліотеки-- Читацькі інтереси-- Діти --Миколаїв, місто (Україна) Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дейзі-бібліотека--сайт бібліотеки--бібліотечне радіо--блог--соціальні медіа--професійний блог--конкурс буктрейлерів--веб-квест--онлайн-карта--інтернет-видання--новітні медіа Анотація: У статті представлено досвід використання бібліотекою для дітей комплексу каналів масової комунікації для просування книги, читання та бібліотечних послуг.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 02(477)(06)
Автор(и) : Мар'їна О. Ю.
Назва : Бібліотека он-лайн: нові ролі користувачів у формуванні цифрового контенту
Колективи : Харківська державна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка, Харківська державна академія культури, Харківське обласне відділення (філія) ВГО "Українська бібліотечна асоціація"
Місце публікування : Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору": матеріали ХVІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 жовт. 2014 р.)/ Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. обл. від-ня (філія) ВГО "УБА". - Харків, 2015. - С. 31-36 (Шифр 78.3 / 02/К 68-003106) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 02(477)(06) + 025.5:004.65(062.552) ББК : 78.3я431 + 78.023 + 78.375.0 Предметні рубрики: Бібліотека-- Інформаційні технологіі Цифровий контент-- Бібліотеки Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуалізація--цифровий контент--краудсорсинг--соціальні медіа--інтерактивні технології--медіатизація--медіа-майданчики Анотація: Розглядаються напрями розвитку діяльності бібліотек з урахуванням кардинальних змін інформаційної інфраструктури соціуму. Порушуються проблеми віртуалізації діяльності книгозбірень. Аналізуються можливості участі користувачів у формуванні та "просуванні цифрового контенту бібліотек.
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук Олексій
Назва : Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - Київ: АСпект-2003, 2018. - № 2. - С. 10-13. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2018/2). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики: Торгові марки-- Захист Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельний знак--соціальні медіа--бренд Анотація: Автором статті надано рекомендація із юридичної точки зору як найсильнішим видом логатипу - товарного знаку. Для того, щоб бути зареєстрованим, знак для товарів і послуг повинен мати розрізняльну здатність даної торговельої марки від інших.
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Majka, Sylwia Anna
Назва : Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 5. - С. 35-38 (Шифр Е779492/2018/5) Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Масова інформація-- Масова комунікація --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна соціальна відповідальність--соціальні медіа--цифровий маркетинг--соціальний маркетинг--lego group Анотація: У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в президенти України
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 63-68: il. (Шифр М636468/2019/1)
Предметні рубрики: Жінки-- Громадські діячі-- Вибори президента Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібер-дискурс--соціальні медіа--корупція Анотація: Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) - незалежна неурядова організація, центральний офіс якої знаходиться у США, діяльність якої спрямована на підтримку прав громадян брати участь у вільних та чесних виборах. Дослідження "Насильство проти жінок у виборах в Інтернеті" аналізує публічно доступні дані соціальних медіа для виявлення прямих загроз і жорстокої риторики, що стосується політичної участі жінок у виборчих процесах, зміст, а також інтенсивність, обсяг і швидкість кібер-дискурсу, щоб зупинити насильницький коментар у своїх треках, обмінюючись даними з правоохоронними органами, громадськими організаціями та іншими суб'єктами.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яворська, Тетяна
Назва : Соціальні мережі бібліотек як ефективний інструмент промоції книг і читання
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 4. - С. 21-27 (Шифр В515632/2023/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 028:004.77](477)(045) Предметні рубрики: Бібліотеки-- Соціальні мережі Популяризація книги-- Нові форми і методи-- Досвід роботи Бібліотечна справа-- Читання Читання-- Промоція Бібліотеки-- Інформаційні технологіі-- Інтернет-- Соціальні мережі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--інтерес до читання--просування читання--підвищення читацької грамотності--цифровий простір--соціальні медіа--вніб 5 Анотація: Досліджується проблематика взаємодії українських бібліотек і соціальних медіа.
Знайти схожі
|
|