Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (94)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 918
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Akhmetov, D. S.
    Forming the competitive strategy of an enterprise based on changing its financial stability [Text] / D. S. Akhmetov, T. T. Bukayeva // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - Р. 130-140 : рис., табл. - Бібліогр.: 33 назви
Рубрики: Економіка підприємства--Стратегічне управління--Конкурентна стратегія підприємства--Зміна фінансової стійкості підприємства--Казахстан
Анотація: У статті розглянуто деякі питання формування конкурентної стратегії розвитку підприємства в Республіці Казахстан, а також методи та іструменти аналізу діяльності підприємства в умовах конкуренції.


Дод.точки доступу:
Bukayeva, T. T.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Brauers, W. K. M.
    Implementing the EU strategy in Baltic States: a multi-objective evaluation [Text] / W. K. M. Brauers, A. Balezentis, T. Balezentis // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - P317-329 : форм., табл. - Бібліогр.: 18 назв
ББК 65.5
Рубрики: Економіка країн Балтії--Економічне співробітництво з Європейським Союзом--Стратегія ЄС в країнах Балтії
Анотація: У статті показано, що Європейський союз сприяв створенню спільного ринку з моменту укладення Римського договору в 1958 році. За цим документом послідувало багато стратегій, спрямованих на досягнення економічної єдності і підвищення конкурентоспроможності на національному і європейському рівнях. Відтак можливо оцінити ситуацію конкретної країни і порівняти її з іншими країнами, використовуючи різні спеціальні індекси або застосувавши статистико-математичні методи. У цій статті, зокрема, розглядаються країни Балтії. Показано, як методи багатокритеріального оцінювання можуть бути застосовані при проведенні міжнародних порівнянь, що є типовим для стратегічного управління і відкритого методу координації.


Дод.точки доступу:
Balezentis, A.; Balezentis, T.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Burkina, N. V.
    Searching for a banks behavior credit strategy under crisis using nonparametric research methods [Text] / N. V. Burkina, M. A. Naumova // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - P340-347 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці--Непараметричні методи дослідження
   Кредитно-грошова система України--Банківська система--Банківське кредитування--Кредитна стратегія поведінки банків

Анотація: У статті використано кластерний аналіз і метод DEA для ранжування банків за ступенем ризиків надання кредитів населенню в умовах глобальної кризи. Виділено вхідні і вихідні індикатори побудови моделі DEA на прикладі української банківської системи, сформульовано методику побудови рейтингу ступеня кредитних ризиків банків. Запропоновану методику застосовано до обраного сегмента банків України і побудовано рейтинг їх кредитних ризиків.


Дод.точки доступу:
Naumova, M. A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Burkynsyi, B. V.
    Tools of Decision Making in the Field of Strategic Advertisement of Pharmaceutical Enterprises [Текст] = Інструменти прийняття рішень в галузі стратегічної реклами фармацевтичних підприємств / B. V. Burkynsyi // Наука та інновації. - 2020. - N 2 . - С. 20-32 : рис. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Рекламна стратегія--Фармацевтичне підприємство--Імітаційне моделювання
Анотація: Доведено ефективність використання імітаційних моделей-тренажерів як інструментів формування рекламних стратегій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Chebanova, O. P.
    Dominating aspects of investment & innovative marketing strategy for railway enterprises [Text] / O. P. Chebanova // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - P208-214 : рис. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємств залізничного транспорту--Маркетинг -- Управління маркетингом--Інвестиційно-інноваційна маркетингова стратегія
Анотація: У статті визначено та описано домінантні аспекти управління та етапи формування інвестиційно-інноваційної маркетингової стратегії підприємств залізничного транспорту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Chen, C. -Y.
    Interactive effect of turnaround strategy and firm-specific factor on turnaround performance [Text] / C. -Y. Chen, H. -H. Huang, S. -C. Wey // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - Р. 230-237 : табл. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Стратегічне управління--Процес виходу з кризи--Антикризова стратегія -- Фнутрішньофірмова специфіка
Анотація: У статті досліджено взаємовплив антикризової стратегії та внутрішньофірмової специфіки окремого підприємства у процесі його виводу з кризового стану. Емпіричні результати вказують на те, що: 1) для малих фірм більш вигідним є антикризові стратегії, орієнтовані на зростання; 2) для фірм, показники яких були лише частково проблемними, для укріплення позиції на ринку слід орієнтуватися на стратегії підвищення ефективності; 3) для фірм з дійсно низькими показниками орієнтація на стратегії зростання підвищує шанси повернутися до докризових фінансових показників; 4) фірмам зі слабкими позиціями на ринку також слід орієнтуватися на стратегії зростання.


Дод.точки доступу:
Huang, H.-H.; Wey, S.-C.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Demidenko, D. S.
    Features of enterprise’s optimal innovation strategy development [Text] / D. S. Demidenko, E. D. Malevskaya-Malevich // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - P130-137 : форм., табл. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Інновації--Інноваційний менеджмент--Оптимальна інноваційна стратегія
Анотація: У статті виявлено, що існує необхідність у нових моделях, які містять актуальні підходи до економічного механізму роботи в умовах рецесії. Обґрунтовано, що отримання прибутку та підвищення ринкової вартості підприємства стає можливим, якщо витрати на виробництво продукції падають швидше, ніж продажі. Цього реально досягнути за умови дії фундаментального неокласичного принципу «спадної граничної результативності витрат». В основі нових економічних моделей, більш стійких до умов зростаючих ризиків та невизначеностей, запропоновано до використання принцип роботи на «спадних ринках».


Дод.точки доступу:
Malevskaya-Malevich, E. D.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Fitriastuti, T.
    Development strategy for sugar palm production in East Kalimantan [Text] / T. Fitriastuti, Sari D. Mustika // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - P130-139 : рис., табл. - Бібліогр.: 30 назв
Рубрики: Економіка харчової промисловості Індонезії--Виробництво пальмового цукру--Стратегія розвитку виробництва--Східний Калімантан
Анотація: У статті зроблено спробу визначити виробничий потенціал цукрового виробництва на прикладі поселення Лоа Дурі Улу, регіон Кутаї Картанегата. Досліджено перспективи розвитку та потенціал становлення промислового виробництва пальмового цукру. У дослідженні використано метод оцінювання ситуації із залученням безпосередньо фермерів, а також SWOT-аналіз для побудови процесу оптимізації залученості місцевої спільноти в розвиток бізнесу. Запропоновані стратегії розвитку роблять акцент на потенційному партнерсті місцевих бізнес-груп та формуванні осередку взаємодії.


Дод.точки доступу:
Mustika, Sari D.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Harakal’ova, L.
    Education policy of the European Union and its reflection in the strategy "Europe 2020" [Text] / L. Harakal’ova, L. Lipkova, M. Gress // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 8. - Р. 318-326 : табл. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Економіка та організація вищої освіти в Європейському Союзі--Освітня політика ЄС--Стратегія "Європа 2020"
Анотація: У статті проаналізовано ключові законодавчі та нормативні зміни в ЄС в останнє десятиліття, пов’язані з різноманітними аспектами боротьби з молодіжним безробіттям, неписемністю, дисбалансом між професійними навичками та попитом на них, старінням населення тощо. Також описано основні виклики соціальній та трудовій політикам ЄС на найближчі роки, включаючи питання імміграції.


Дод.точки доступу:
Lipkova, L.; Gress, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Hsiao, L. H. C.
    A study on marketing mix strategy, law awareness, and repurchase intention of imported tobacco [Text] / L. H. C. Hsiao // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 501-511 : табл., рис. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 65
Рубрики: Економіка Тайваню--Ринок тютюну--Стратегія комплексного маркетингу--Імпортований тютюн -- Намір повторної покупки
Анотація: У статті описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний об'єм продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)