Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (94)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 917
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Дячук, Олександр.
    20 стратегічних кроків уряду у сфері енергетики та клімату у 2020 році [Текст] / Олександр Дячук // Екологія підприємства. - 2020. - № 9. - С. 41-47
Рубрики: Екологічне законодавство--Україна
   Клімат--Глобальні зміни--Екологічна політика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
"зелений" енергетичний перехід -- парникові гази (ПГ) -- Енергетична стратегія -- відновлювальна енергетика -- енергоефективність -- викиди великих спалювальних установок -- низьковуглецевий розвиток -- промисловий комплекс -- стратегія термомодернізації будівель -- вугільна промисловість -- теплозабезпечення -- державна науково-технічна програма
Анотація: На сьогодні накопичилася велика кількість як міжнароних, так і внутрішніх зобов'язань України у сфері боротьби зі зміною клімату та адаптації до неї, що мають бути імплементовані у низці документів. Стратегічні кроки Уряду полягають щонайменше у прийнятті в 2020 році 20 надважливих стратегічних документів - про них у статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Журило, Ірина.
    6 технологій. Стратегія компетентнісного підходу [Текст] / Ірина Журило // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 30-61 : іл.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Інновації--Досвід роботи вчителя
   Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання зарубіжної літератури--Освітні технології

   Компетентнісне навчання--Зарубіжна література--Інтерактивне навчання

   Черкаси, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна технологія -- технологія зустрічних зусиль -- технологія проблемного навчання -- проектно-діяльнісна технологія -- технологія розвитку критичного мислення -- метод "спрямоване читання й міркування" -- ігрова технологія
Анотація: Вибір педагогом освітньої технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнями. Стаття містить теоретичні та практичні матеріали для організації компетентнісного уроку зарубіжної літератури, зокрема застосування сучасних педагогічних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дурняк, Богдан.
    80-річчя Академії друкарства: стратегія навчання в умовах інформаційного суспільства [Текст] / Б. Дурняк // Віче. - 2011. - № 1. - С. 16-17
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--Академії
Анотація: Українська академія друкарства - єдиний в Україні автономний вищий навчальний заклад IV рівня акредитації, який готує фахівців для видавничо-поліграфічної галузі, дає освіту на рівні світових стандартів. Про навчальну, наукову роботу, міжнародну співпрацю цього навчального закладу йдеться в статті.


Дод.точки доступу:
Українська Академія друкарства \про неї\

Знайти схожі

4.


    Hsiao, L. H. C.
    A study on marketing mix strategy, law awareness, and repurchase intention of imported tobacco [Text] / L. H. C. Hsiao // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 501-511 : табл., рис. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 65
Рубрики: Економіка Тайваню--Ринок тютюну--Стратегія комплексного маркетингу--Імпортований тютюн -- Намір повторної покупки
Анотація: У статті описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний об'єм продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Muryjas, P.
    Business intelligence as a support in human resources strategies realization in contemporary organizations [Text] / P. Muryjas, M. Wawer // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - Р. 183-190 : табл., рис. - Бібліогр.: 17 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Кадровий менеджмент--Кадрова стратегія в сучасних організаціях--Бізнес-аналітика у кадровому менеджменті
Анотація: У статті показано, що кадровий менеджмент є ключовим чинником будь-якої організаційної стратегії, оскільки він напряму впливає на досягнення цілей. Саме тому сучасні кадрові менеджери мають використовувати інформаційні технології аналізу даних для встановлення взаємозв'язку між кадрами та цілями організації. Представлено концепцію бізнес-аналітики у контексті реалізації кадрової стратегії. Описано переваги використання бізнес-аналітики у кадровому менеджменті, а також ключові показники ефективності, які дозволяють виміряти та оцінити ефективність кадрової стратегії.


Дод.точки доступу:
Wawer, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Obradovic, Sasa.
    Consequences of global financial crisis for tourism industry in Montenegro and Serbia: a comparative analysis [Текст] / S. Obradovic, М. Lekovic, N. Pantic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 373-380 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.43
Рубрики: Економіка туризму--Антикризова стратегія--Чорногорія--Сербія
Анотація: У статті проаналізовано вплив світової фінансової кризи на туризм у двох сусідніх країнах – Чорногорії і Сербії. Ситуація в недостатньо розвиненій сфері сербського туризму додатково погіршалася через кризу, тоді як докризове динамічне зростання чорногорського туризму значно сповільнилося в результаті кризи. Обидві країни постраждали від зниження валютних надходжень від туризму в період кризи, але галузь туризму в Чорногорії виявилася набагато стійкішою.


Дод.точки доступу:
Lekovic, Miljan; Pantic, Nemanja

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Huang, С. -P.
    Correlations between customer relation management, marketing strategy [Текст] / С. -P. Huang // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 457-467
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Робота з клієнтами--Маркетингова стратегія
Анотація: У статті наведено результати анкетування, в процесі якого були опитані керівники та персонал зони експортної переробки м. Нанцзи. Для факторного, регресійного та аналізу шляхом ієрархічної регресії даних використано програмний пакет SPSS. Результати аналізу показали, що: 1) управління роботою з клієнтами суттєво позитивно корелюється з ефективністю управління; 2) маркетингова стратегія позитивно корелюється з ефективністю управління; 3) маркетингова стратегія суттєво позитивно корелюється з управлінням роботою з клієнтами; 4) маркетингова стратегія чинить відчутну згладжувальну дію на взаємозв'язок між управлінням роботою з клієнтами та ефективністю управління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Trunina, I. M.
    Development of entrepreneurship entity competitive strategy using competence-based approach [Text] / I. M. Trunina // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - P206-213 : рис. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Бізнес -- Підриємництво--Конкуренція--Конкурентна стратегія суб’єкта підприємницької діяльності--Компетентнісний підхід
Анотація: У статті визначено сутність конкурентної стратегії суб’єкта підприємницької діяльності (СПД) та загальні підходи до її розробки, що дало змогу встановити основні етапи формування конкурентної стратегії СПД. Наведено приклад реалізації конкурентної стратегії СПД як сукупності управлінських впливів на ключові сфери компетенції. Побудовано матрицю стратегічних альтернатив забезпечення конкурентоспроможності СПД з використанням компетентнісного підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Fitriastuti, T.
    Development strategy for sugar palm production in East Kalimantan [Text] / T. Fitriastuti, Sari D. Mustika // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - P130-139 : рис., табл. - Бібліогр.: 30 назв
Рубрики: Економіка харчової промисловості Індонезії--Виробництво пальмового цукру--Стратегія розвитку виробництва--Східний Калімантан
Анотація: У статті зроблено спробу визначити виробничий потенціал цукрового виробництва на прикладі поселення Лоа Дурі Улу, регіон Кутаї Картанегата. Досліджено перспективи розвитку та потенціал становлення промислового виробництва пальмового цукру. У дослідженні використано метод оцінювання ситуації із залученням безпосередньо фермерів, а також SWOT-аналіз для побудови процесу оптимізації залученості місцевої спільноти в розвиток бізнесу. Запропоновані стратегії розвитку роблять акцент на потенційному партнерсті місцевих бізнес-груп та формуванні осередку взаємодії.


Дод.точки доступу:
Mustika, Sari D.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Chebanova, O. P.
    Dominating aspects of investment & innovative marketing strategy for railway enterprises [Text] / O. P. Chebanova // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - P208-214 : рис. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємств залізничного транспорту--Маркетинг -- Управління маркетингом--Інвестиційно-інноваційна маркетингова стратегія
Анотація: У статті визначено та описано домінантні аспекти управління та етапи формування інвестиційно-інноваційної маркетингової стратегії підприємств залізничного транспорту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)