Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти коледжу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Буклів Фізкультурно-оздоровча та спортивно-масова робота в Самбірському педагогічному коледжі імені Івана Филипчака/Ігор Буклів // Початкова школа, 2019. т.№ 5.-С.4-6
2.

Рондяк Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/Леся Рондяк // Початкова школа, 2019. т.№ 6.-С.1-6
3.

Сіташ Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців коледжів/Тетяна Сіташ // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.317-320
4.

Петрович Позааудиторна робота з фізики як складова частина професійної підготовки здобувачів освіти фахових коледжах/Яніна Петрович // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.389-391
5.

Левашова Організація роботи з творчо обдарованими студентами на заняттях з іноземної мови/Юлія Левашова // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.192-195
6.

Никитюк Застосування мультимедійних технологій на заняттях з предмету "Захист України"/Микола Никитюк // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.218-222
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)