Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=сучасний урок української літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дуняшенко, Наталія
Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"? (за оповіданнями В. Винниченка "Федько-халамидник" та А. Тарковського "Точильники") : конспект уроку з української літератури [Текст] / Наталія Дуняшенко> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 7
. - С. 33-41
ББК
74.268.0
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української літератури
--
інтерактивні методи навчання
Анотація:
У статті висвітлено питання доцільності й ефективності застосування елементів проектної технології в процесі інтерактивного навчання української літератури учнів 6-го класу. Увага приділяється роботі в групах, методом "Мікрофон", "Сенкан", "Гронування", "Займи й обгрунтуй позицію", "Кольорова феєрія".
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\; Тарковський, Арсеній Олександрович (російський письменник ; 1907-1989) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Скоморовська, Н.
Використання технології критичного мислення на уроках української літератури [Текст] / Наталія Скоморовська> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 4
. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Українська література--Процес навчання--Критичне мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
--
сучасний урок української літератури
--
компетентність
Анотація:
У статті йдеться про необхідність використання технології критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України. Технологія критичного мислення передбачає різні стратегії, за допомогою яких учителі-словесники мають можливість формувати в учнів необхідні в сучасному світі навички критичного мислення, які допомагатимуть школярам самостійно опанувати нові знання і творчо застосувати їх.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)