Пошуковий запит: (<.>K=темперамент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мостова Т. Корегувати характер, а не темперамент/Т. Мостова // Демократична Україна, 2009. т.№ 3.-С.19
|
>2.
| Мартиненко С. Діагностичні тестові методики визначення типу темпераменту учнів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 5.-С.55-58
|
>3.
| Недосека О. Как учитывать темперамент ребенка в процессе педагогической деятельности/О. Недосека // Дошкольное воспитание. -Москва:Воспитание дошкольника, 2009,N N 2.-С.29-33
|
>4.
| Смирнова Е. Ранний возраст: игры, развивающие познавательную активность/Е. Смирнова // Дошкольное воспитание. -Москва:Воспитание дошкольника, 2009,N N 2.-С.22-27
|
>5.
| Аврелій М. Вплив темпераменту вчителя на ефективність педагогічної діяльності/М. Аврелій // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 18/19.-С.50-52.
|
>6.
| Кириленко А. І. Конфлікти між учителями й учнями та способи їх розв'язання/А. І. Кириленко // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 9.-С.36-39
|
>7.
| Николаева Е. И. Сравнительный психофизиологический анализ функционального состояния студентов разных форм обучения в педагогическом вузе/Е. И. Николаева, С. А. Котова // Вопросы психологии, 2011. т.№ 4.-С.24-32
|
>8.
| Дубов И. Г. Исследование уровня общей психической активности представителей различных социально-демографических групп населения/И. Г. Дубов // Вопросы психологии, 2011. т.№ 4.-С.33-50
|
>9.
| Хроменко І. Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психічних особливостей школярів. Заняття № 5 /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012. т.7/8.-С.25-33
|
>10.
| Герешенко Т. П. Які ми всі різні!/Т. П. Герешенко // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2012. т.№ 11.-С.26-32
|
|
|