Пошуковий запит: (<.>K=темперамент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 88 Н 42
Недосека, О. Как учитывать темперамент ребенка в процессе педагогической деятельности [Текст] / О. Недосека> // Дошкольное воспитание. - 2009. - N 2. - С. 29-33
. - ISSN 0012-561ХББК 88 Рубрики: Темперамент
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 88 С 50
Смирнова, Е. Ранний возраст: игры, развивающие познавательную активность [Текст] / Е. Смирнова> // Дошкольное воспитание. - 2009. - N 2. - С. 22-27
. - ISSN 0012-561ХББК 88 Рубрики: Темперамент
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мостова, Т. Корегувати характер, а не темперамент [Текст] / Т. Мостова> // Демократична Україна. - 2009. - № 3. - С. 19
ББК 74 Рубрики: Виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 88 М 29
Мартиненко, С. Діагностичні тестові методики визначення типу темпераменту учнів [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2009. - N 5. - С. 55-58
. - ISSN 0131-5358ББК 88 + 74 Рубрики: Темперамент
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Аврелій, М. Вплив темпераменту вчителя на ефективність педагогічної діяльності [Текст] / М. Аврелій> // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 18/19. - С. 50-52.
ББК 88 Рубрики: Темперамент--Педагогічна діяльність--Вчителі Кл.слова (ненормовані): психічні властивості
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Дубов, И. Г. Исследование уровня общей психической активности представителей различных социально-демографических групп населения [Текст] / И. Г. Дубов> // Вопросы психологии. - 2011. - № 4. - С. 33-50 : табл. - Библиогр.: с. 50
. - ISSN 0042-8841 Рубрики: Етнопсихологія Кл.слова (ненормовані): активність -- діяльність -- темперамент
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Николаева, Е. И. Сравнительный психофизиологический анализ функционального состояния студентов разных форм обучения в педагогическом вузе [Текст] / Е. И. Николаева, С. А. Котова> // Вопросы психологии. - 2011. - № 4. - С. 24-32 : табл. - Библиогр.: с. 32
. - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія--Студенти Кл.слова (ненормовані): темперамент -- рефлексометрія -- форми навчання
Дод.точки доступу: Котова, С. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Кириленко, А. І. Конфлікти між учителями й учнями та способи їх розв'язання [Текст] / А. І. Кириленко> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 9. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88.8 + 74.20 Рубрики: Психологія--Конфлікти Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): конфлікт -- темперамент -- конфліктні ситуації -- тест -- реакції Анотація: Стаття про конфліктні ситуації між учителями та учнями та способи їх розв'язання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Герешенко, Т. П. Які ми всі різні! : (виховна година, 9-11 кл.) / Т. П. Герешенко> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 26-32
ББК 74.200 Рубрики: Виховні години--Виховна робота в школі Кл.слова (ненормовані): темперамент -- прояви темпераменту -- види темпераменту Анотація: Захід розроблений з метою ознайомити учнів із специфічними рисами основних типів темпераменту, навчити визначати риси свого характеру, сильні та слабкі сторони.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Хроменко, І. Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психічних особливостей школярів. Заняття № 5 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - 7/8. - С. 25-33. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.39 Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання Кл.слова (ненормовані): функціональна асиметрія мозку -- правопівкульний інтелект -- лівопівкульний інтелект -- індивідуальне навчання -- темперамент учнів -- навчальний тренінг Анотація: В статті здійснено спробу розібратися з психофізіологічними особливостями учнів. Автор статті користується запитаннями, сформованими у книзі М. М. Поташника "Как подготовить и провести открытый урок".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|