Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=торговельні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тарлопов, Ігор Олегович
.
Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / Ігор Олегович Тарлопов> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. -
№ 12
. - С. 4-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Споживчі товари--Ринок (екон.)--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари
--
торговельні мережі
--
конкурентне середовище
--
цифрові технології
Анотація:
У статті досліджено стан ринку споживчих товарів України. Доведено, що споживчий ринок є соціально-економічною підсистемою суспільства, яка забезпечує рівновагу між виробництвом і споживанням. Проаналізовано його еволюцію в період становлення ринкових відносин незалежної України. Констатовано суперечливий розвиток.Обгрунтована необхідність покращення територіального розміщення торгових мереж. Розглянуті сучасні технології функціонування ринку споживчих товарів. Узагальнено і систематизовано виявлені проблеми. Розроблені рекомендації щодо подальших перспектив його ефективного розвитку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Мельник, Тетяна
.
Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Тетяна Мельник> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 8-25 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 25. - Дод. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Реклама--Маркетинг--Комунікація--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології
--
шопінг
--
анкетування
--
торговельні мережі
Анотація:
Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини. Соціальні мережі значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)