Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=торговельні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна
Назва : Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 2. - С. 8-25: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2018/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 25. - Дод.
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Комунікація-- Соціальні мережі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--шопінг--анкетування--торговельні мережі
Анотація: Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини. Соціальні мережі значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарлопов, Ігор Олегович
Назва : Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 12. - С. 4-8 (Шифр Е779492/2018/12)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Споживчі товари-- Ринок (екон.) --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживчі товари--торговельні мережі--конкурентне середовище--цифрові технології
Анотація: У статті досліджено стан ринку споживчих товарів України. Доведено, що споживчий ринок є соціально-економічною підсистемою суспільства, яка забезпечує рівновагу між виробництвом і споживанням. Проаналізовано його еволюцію в період становлення ринкових відносин незалежної України. Констатовано суперечливий розвиток.Обгрунтована необхідність покращення територіального розміщення торгових мереж. Розглянуті сучасні технології функціонування ринку споживчих товарів. Узагальнено і систематизовано виявлені проблеми. Розроблені рекомендації щодо подальших перспектив його ефективного розвитку.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)