Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туристичні послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Макушок, О. В.
    Дослідження конкурентоздатності туристичних послуг підприємств регіону [Текст] / О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник. - 2012. - № 2. - С. 40-43 : табл. - Бібліогр.: с. 43
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- туристичні підприємства -- конкуренція


Дод.точки доступу:
Мазур, Ю. П.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Яковенко, Алла Олександрівна.
    Інфраструктурне забезпечення розвитку вітчизняних підприємств зеленого туризму [Text] / Алла Олександрівна Яковенко, Тетяна Олександрівна Гакал // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 65-71. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зелений туризм--Ринок туристичних послуг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інфраструктура -- зелений туризм -- економіка -- сільські території -- розвиток -- туристичні послуги
Анотація: Мета статті - обгрунтувати та узагальнити ефективну інфраструктурну підтримку розвитку ринку туристичних послуг та сільських підприємств зеленого туризму. Одержані результати можуть бути використані в процесі подальшого наукового опрацювання важливої проблеми - підвищення ефективності розвитку ринку туристичних послуг та підприємств сільського зеленого туризму.


Дод.точки доступу:
Гакал, Тетяна Олександрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Макушок, О. В.
    Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону [Текст] / О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 81-82 : табл. - Бібліогр.: с. 82
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- туристична діяльність


Дод.точки доступу:
Мазур, Ю. П.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Божкова, Ю.
    Конкурентоспроможність міста Бердянська, як курорту України (економічний аспект) [Текст] / Ю. Божкова, В. В. Хмурова // Вісник. - 2014. - № 1. - С. 34-39 : табл.; рис. - Бібліогр.: с. 39
Рубрики: Туризм--Бердянськ, місто
Кл.слова (ненормовані):
ринкова конкуренція -- туристичний ринок -- туристичні послуги -- готельна індустрія -- туристичні підприємства -- солоні озера


Дод.точки доступу:
Хмурова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кирилов, Ю. Є.
    Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі [Текст] / Ю. Є. Кирилов, В. Г. Грановська, Л. О. Алєщенко // Економіка АПК. - 2020. - № 5. - С. 45-55 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туризм--Стратегія розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку -- кокурентні переваги -- конкурентоспроможність -- туристична галузь -- туроператори -- турагенти -- ціна -- якість -- туристичні послуги -- туризм -- інновації в туризмі -- конкурентоспроможний туристичний продукт
Анотація: Мета статті - науково-теоретично та методично обгрунтувати економічний механізм формування конку-рентних переваг суб’єктів туристичного бізнесу як складової їх стратегічного розвитку. Запропоновано заходи підвищення конкурентоспроможності та забезпечення конкурентних переваг суб’єктами туризму Південного регіону, що можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму інших регіонів. Для суб’єктів туристичної діяльності визначено пріоритети економічного механізму стратегічного розвитку, що є основою реалізації їх соціально-економічної місії та побудови ефективної бізнес-стратегії.


Дод.точки доступу:
Грановська, В. Г.; Алєщенко, Л. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Самойлов, Юрій.
    Франція: можливості розширюються [Текст] / Юрій Самойлов // Український туризм. - 2019. - № 3. - С. 40-42 : іл.
Рубрики: Туристські маршрути--Зарубіжні країни
   Міжнародний туризм

   Франція
Кл.слова (ненормовані):
в'їзні туристичні потоки -- круїзні тури -- французькі дестинації -- туристичні послуги
Анотація: Протягом багатьох років Франція є абсолютним рекордсменом із показників в'їзних туристичних потоків. При населенні у 57 млн. осіб ця країна щороку приймає понад 80 млн. іноземних туристів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Казьміна, Олена.
    Підвищуймо показник гостинності України [Текст] / Олена Казьміна // Український туризм. - 2019. - № 3. - С. 50-53 : фот.
Рубрики: Туристські маршрути--Україна
   Туристична індустрія--Україна

   Качанівка, селище--Ічнянський район--Чернігівська область (Україна)
    Сокиринці, село--Срібнянський район--Чернігівська область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
іноземні туристи -- туристичні послуги -- показник відкритості -- сільський туризм -- в'їзний туризм
Анотація: Наша держава займає 64 позицію із 97, дозволяючи полегшений в'їзд громадянам 70 держав та територій світу. Попит на туристичні поїздки є не тільки до найбільших міст України, а й до таких куточків, як наприклад, дворянські садиби півдня Чернігівської області Качанівка або Сокиринці, а також дендропарк у Тростянці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Носач, Лариса.
    Вплив виставкової діяльносты на розвиток бізнесу [Текст] / Лариса Носач // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 38-45 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Реклама--Маркетингові комунікації--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- ресторанні послуги -- візуальні комунікації -- рекламно-сувенірна продукція
Анотація: Фундамент економіки сучасної інформаційної епохи будується на комунікаціях і обміні досвідом. Пов'язано це в першу чергу з тим, що більшість бізнесу сьогодні виникає на стиках різних галузей, наприклад онлайнового і офлайнового бізнесу (туристичні і ресторанні послуги, таксі і так далі). Тому першочергового значення набувають форуми і виставки, де підприємці мають можливість знайомитися, обмінюватися досвідом і домовлятися про співпрацю. Авторка статті розповідає про вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бедзір, Василь.
    Закарпатський туризм: шлях до відродження [Текст] / Василь Бедзір // Урядовий кур'єр. - 2020. - 27 жовт. (№ 208). - С. 3 : фот.
Рубрики: Туризм--Україна
   Туристські маршрути--Україна

   Закарпатська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
в'їзний туризм -- туристичні послуги -- тематичні маршрути -- пішохідний туризм -- гірськолижний туризм


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Гонта, Олена.
    Імпульси регіонального розвитку на основі кластеризації сфери туризму та рекреації [Текст] / Олена Гонта // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - С. 142-150 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150
УДК
Рубрики: Туризм--Кластери--Рекреація
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- курорти -- готельне господарство -- інфраструктура -- латеральний маркетинг -- трансакційні витрати -- культура івенттуризму -- туристичні послуги


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)