Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=усвідомлення змісту<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
: 74.202.4
Автор(и)
: Лесик Л.
Назва
: Навчаємо слухати, говорити, читати
Місце публікування
: Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 17-18 (Шифр К125843/2011/46)
Примітки
: Бібліогр.: с. 18
ББК
: 74.202.4 + 74.268.1(УКР)
Предметні рубрики:
Навчання-- Початкова школа
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): вміння слухати--
усвідомлення змісту
--висловлювання
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.39
Автор(и)
: Богосвятська А.-М.
Назва
: Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12
Примітки
: Бібліогр.: 21 назва.
ББК
: 74.268.39
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): освітня технологія--технологічна карта--триступенева модель--методи та прийоми--виклик--
усвідомлення змісту
--рефлексія--основні принципи технології
Анотація:
У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі
усвідомлення змісту
(побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сенчило А.
Назва
: Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 36-37 (Шифр У679846/2017/11)
Примітки
: Бібліогр.: 4 назв.
Предметні рубрики:
Вища освіта-- Підготовка вчителів початкових класів
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): критичне мислення--готовність учителя--рефлексія--актуалізація--
усвідомлення змісту
Анотація:
У статті розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано основні функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено триступеневу модель уроку за технологією критичного мислення.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)