Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=усвідомлення змісту<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.202.4
Автор(и) : Лесик Л.
Назва : Навчаємо слухати, говорити, читати
Місце публікування : Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 17-18 (Шифр К125843/2011/46)
Примітки : Бібліогр.: с. 18
ББК : 74.202.4 + 74.268.1(УКР)
Предметні рубрики: Навчання-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вміння слухати--усвідомлення змісту--висловлювання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12
Примітки : Бібліогр.: 21 назва.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня технологія--технологічна карта--триступенева модель--методи та прийоми--виклик--усвідомлення змісту--рефлексія--основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сенчило А.
Назва : Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 36-37 (Шифр У679846/2017/11)
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
Предметні рубрики: Вища освіта-- Підготовка вчителів початкових класів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--готовність учителя--рефлексія--актуалізація--усвідомлення змісту
Анотація: У статті розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано основні функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено триступеневу модель уроку за технологією критичного мислення.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)