Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (40)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фактори<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 498
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Jager, J. W. de .
    A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and management related factors on customer satisfaction in higher education [Text] / J. W. de Jager, M. T. Jan // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - P358-369 : рис., табл. - Бібліогр.: 43 назви
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці
   Економіка та організація вищої освіти--Задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти--Факторний аналіз--Академічні, управлінські та ІКТ-фактори--Південно-Африканська Республіка

Анотація: У статті досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження – 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці – академічні фактори.


Дод.точки доступу:
Jan, M. T.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Bobera, D.
    Barriers to entrepreneurship: data analysis and research findings in Montenegro [Text] / D. Bobera, B. Lekovic, S. Djurovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - Р. 344-354 : табл. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Економіка підприємництва--Лімітуючі фактори у підприємництві--Чорногорія
Анотація: У статті обґрунтовано, що внутрішні і зовнішні фактори впливу на підприємництво створюють рамки, в яких підприємство має сформувати бізнес-план і вести сучасний бізнес. Вивчено і визначено лімітуючі фактори розвитку підприємництва в Чорногорії, виявлено найбільш серйозні бар'єри із сильним негативним впливом на процес створення здорового конкурентного середовища підприємництва та його подальший розвиток. Для цього аналізу і досліджень розроблено анкету з 30 питань, що охоплюють до 6 груп лімітуючих факторів. В цілому було опитано 102 підприємця.


Дод.точки доступу:
Lekovic, B.; Djurovic, S.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Wongleedee, K.
    Factors influencing revisit intentions of international tourists: a case study of Bangkok, Thailand [Text] / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - P120-123 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг в туристичній діяльності--Іноземні туристи -- Фактори впливу -- Наміри повернутися до країни--Бангкок, Таїланд


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Yachna, Nataliia.
    Initial factors contributing to occupational mobility of Ukraine's youth [Text] / Nataliia Yachna // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - P143-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Молодь--Професійна мобільність--Фактори впливу--Україна
Анотація: The paper deals with initial factors responsible for occupational mobility of Ukraine’s youth under free market conditions. The emphasis is put on the specificity of various institutional strategies and mechanisms for forming social and career orientations of young Ukrainians. Particular attention is also paid to possible impacts on moral and psychological atmosphere prevailing in the society, where young people are being trained to perform their jobs. Distinctive features of labour market in Ukraine, which are discussed in the given paper, result from political and economic changes occurring in the country. The following issues are also analysed: a) traditional occupations, forms and elements of organising labour in Ukraine; b) influence of films on the system of value orientations of young Ukrainians, including career choices made by them. Finally, the author identifies what values serve as reference points for Ukrainian school-leavers and what motivates them to choose their occupation.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Grgurevic, N.
    Institutional factors of economic development with in SEE6 [Text] / N. Grgurevic, M. Draskovic, M. Delibasic // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 9. - Р. 74-81 : рис., табл. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Світова економіка--Економічний розвиток--Інституційні фактори економічного розвитку--Південно-Східна Європа
Анотація: У статті проведено детальне доведення двох авторських гіпотез: 1) інституційні фактори, що можуть мати формальний, неформальний та альтернативний характер, суттєво впливають на економічний розвиток; та 2) за останні 25 років для країн, що розвиваються (що продемонстровано на прикладі Південно-Східної Європи) взаємодію інституційних факторів та економічного розвитку не можна назвати ефективною через домінуючий вплив саме альтернативних інститутів.


Дод.точки доступу:
Draskovic, M.; Delibasic, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Nieh, Fang-Pei.
    Key success factors in catering industry management [Текст] / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 423-430 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.431
Рубрики: Економіка громадського харчування--Виїздне обслуговування--Організація управління--Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кейтеринг -- управління -- ключові фактори успіху -- аналітична ієрархія
Анотація: У статті досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналітичної ієрархії побудовано ієрархічну модель з такими складовими: інструкція по роботі у закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали, що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.


Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Yiamjanya, S.
    Marketing factors in museum economy: a case study of Saisuddha Nobhadol Museum (Bangkok, Thailand) [Text] / S. Yiamjanya // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - P283-290 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка музейної справи--Музейний маркетинг--Маркетингові фактори музейної економіки--Музей Саісудда Нобхадол--Бангкок, Таїланд
Анотація: У статті проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дергалюк, Марта.
    PEST - аналіз факторів зовнішнього впливу на розвиток АПК регіонів [Текст] / М. Дергалюк // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 148-152 : табл. - Бібліогр.: с. 151-152 . - ISSN 2411-5215
УДК
Рубрики: Регіональна економіка--Економічний аналіз АПК--Фактори розвитку
Кл.слова (ненормовані):
національна економіка -- макроекономічна політика -- родючість грунтів -- кліматичні умови


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Rajagukguk, W.
    Population growth as an endogenous factor in Indonesia's economic growth [Text] / W. Rajagukguk // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 9. - P42-48 : формули. - Бібліогр.: 50 назв
Рубрики: Економіка країн Азійсько-Тихоокеанського регіону--Економіка Інденезії--Економічне зростання--Ендогенні фактори
   Демографія--Населення--Зростання чисельності населення

   Індонезія
Анотація: У статті досліджено, яким чином чисельність населення країни впливає на її економічне зростання. Побудовано модель для оцінювання взаємозв'язку міжд темпом зростання населення та динамікою економічного розвитку, яка враховує теорію ендогенного зростання та принцип максимуму Понтрягіна. Доведено, що зростання чисельності населення та економічне зростання країни пов'язує між собою такий параметр, як витрати на виховання дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Maksymenko, Ol'ha.
    The influence of home environment on the characteristics and level of development of environmental consciousness in students [Текст] / Ol'ha Maksymenko // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - P135-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Студенти--Свідомість--Фактори формування
Анотація: The three basic types of environmental consciousness (anthropocentrie, biocentric, ecocentric) allowing for a person’s attitude towards nature and his/her activity in the natural environment have underlain a more detailed classification, which includes ten subtypes of environmental consciousness (EC). These subtypes are defined as follows: anthropocentric-contemplative, anthropocentric-pragmatic, anthropocentric-destruc- tive, anthropocentrie-preserving, biocentric-altruistic, biocentric-syncretic, biocentric- aggressive, ecocentric-rational, ecocentric-constructive and ecocentric-oppositional. The author underscores the necessity of forming an ecocentric type of EC among the younger generation since it is the first step to overcoming global environmental crisis and ensuring sustainable development of the society. Family education is thought to play an important role in the development of a person’s environmental consciousness as a whole and its related components as well (environmental awareness, environmental responsiveness, readiness for protecting nature, environmentally friendly consumption, etc.).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)