Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=художній твір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Кривцун, О. А.
    Антропологическое и эстетическое: из истории искусства новой России [Текст] / О. А. Кривцун // Человек. - 2012. - № 2. - С. 44-76 . - ISSN 0236-2007
ББК 85
Рубрики: Мистецтво--Історія--Росія
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- живопис -- естетична оцінка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мартиненко, В.
    Врахування особливостей художніх текстів у процесі моделювання уроків літературного читання у 2-4 класах [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 34-39. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Літературне читання
   Українська література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- аналіз художнього тексту -- зміст художнього тексту -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються особливості підбору методів та прийомів у конкретній навчальній ситуації на уроках літературного читання взалежності від художнього тексту.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Скорина, Людмила.
    Глибини й поверхні: особливості інтерпретації казки-притчі Емми Андієвської «Говорюща риба» в 6 класі [Текст] / Людмила Скорина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. - № 4. - С. 22-30. - Бібліогр. 4 назви
Рубрики: Українська література--6 клас--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- тематика -- тема -- ідея -- проблема -- толерантність
Анотація: У статті розглянуто теоретичні, методичні й інтерпретаційні проблеми висвітлення казки-притчі Е. Андієвської «Говорюща риба». Авторка аналізує ряд розробок уроків на цю тему, розміщених в інтернеті, виявляючи теоретичні, методичні чи інтерпретаційні хиби й недоречності, акцентуючи на потребі правильно застосовувати теоретичні поняття й терміни на уроках української літератури, коли в центрі вчительської уваги має знаходитися саме художній твір, а не психологія, історія чи суспільні питання.


Дод.точки доступу:
Андієвська, Емма (р. н. 1931) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Вашуленко, О.
    Емоційно-ціннісна складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-ціннісний розвиток -- ціннісна орієнтація -- цінності -- емоції -- почуття -- читацькі емоції -- оцінні судження -- художній твір
Анотація: У статті розглядається актуальна проблема - формування емоційно-ціннісної складової читацької компетентності молодшого школяра, зосереджено увагу на напрямах роботи щодо вирішення цієї проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Ю.
    Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 20-25. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- навчальна схема -- урок української мови -- синкретизм
Анотація: Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мозгова, Людмила.
    Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників / Л. Мозгова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - №11 . - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Наочні посібники--Унаочнення уроків літератури--Формування гендерно-літературної компетентності
Кл.слова (ненормовані):
посідники -- методи навчання -- слово вчителя -- приклад із життя, наведений школярами -- художній твір -- живопис -- музика -- мультимедійні презентації
Анотація: Акцентується увага на формуванні учнівської компетентності, яка, передбачає залучення власного життєвого досвіду та виховання критичного ставлення до суспільних змін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Петровська, Т.
    Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268
Рубрики: Уроки--Читання--Мовлення українське
   Мовлення українське--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
образне мовлення -- художній твір -- художній образ -- образні засоби -- образний вислів -- читання -- мовлення школярів -- слововживання
Анотація: У статті розкрито методику розвитку образного мовлення молодших школярів на уроках читання. Особлива роль у цьому процесі відведена системі вивчення образотворчих засобів мови художнього твору, яка збагачує, активізує і розвиває мовлення дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Котляренко, Світлана.
    Особливості читання художніх творів / Світлана Котляренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 10. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Художнє читання--Особливості
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- виразне читання -- "оживлення тексту" -- підтекст
Анотація: Йдеться про виразне читання на уроках як один із основних методів вивчення літератури. Наголошується на вмінні «оживляти текст», поняттях підтекст, діалог, мова автора, мова дійових осіб, на особливостях читання творів різних жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Богосвятська, А. -М.
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний інструментарій -- особистість учителя -- особистісно-соціальна модель формування свідомості -- культура мови -- техніка мовлення -- художній твір -- технологічна карта уроку -- підручник зарубіжної літератури -- мультимедійні засоби навчання -- інноваційна технологія навчання -- педагогічні методи і прийоми -- закони психіки людини
Анотація: У статті докладно охарактеризовано педагогічний інструментарій - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів, якими повинен володіти педагог і які він використовує у процесі навчання. Зокрема, приділено особливу увагу інструментарію учителя зарубіжної літератури, його професійним якостям, особливостям методики проведення уроку, використанню сучасних методів та засобів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Смирнова, Е. О.
    Психологическая экспертиза художественных произведений для детей [Текст] : возрастная и педагогическая психология / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова // Вопросы психологии. - 2012. - № 6. - С. 3-10. - Библиогр.: с. 10
ББК 88
Рубрики: Психологія--Художні твори--Дитячі--Експертиза
Кл.слова (ненормовані):
психологічна експертиза -- художній твір -- вікова адресація -- дошкільний вік -- етичний критерій -- естетичний критерій


Дод.точки доступу:
Соколова, М. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)