Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (118)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (55)Електронна бібліотека (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 653
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Chiang, C. -C.
    Hotel visitors' perceptions of value and membership marketing program [Text] / C. -C. Chiang // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р. 269-278 : табл. - Бібліогр.: 35 назв
Рубрики: Економіка готельного господарства--Якість готельного господарства -- Програми готельної лояльності--Сприйняття туристами цінності
Анотація: У статті показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Panchenko, Y. G.
    The implementation of creating shared value concept in multinational corporations [Text] / Y. G. Panchenko, M. Y. Kiriakova // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 9. - Р. 50-56 : рис., табл. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Мультинаціональні (транснаціональні) корпорації--Корпоративна соціальна відповідальність--Створення спільної цінності
Анотація: У статті узагальнено сучасні особливості корпоративної соціальної відповідальності провідних транснаціональних корпорацій. Здійснено аналіз концепції створення спільної цінності та її використання транснаціональними корпораціями.


Дод.точки доступу:
Kiriakova, M. Y.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Pylypenko, Valerii.
    Value-driven issues throughout the development of sociological theory / Pylypenko, Gulbarshyn Chepurko // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 4. - С. 147-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціальні цінності--Ціннісно-орієнтовані проблеми--Теоретичний аспект
Кл.слова (ненормовані):
соціальна структура -- соціальна система
Анотація: Розглядаються підходи основних соціологічних теорій до ціннісної проблематики. При цьому аксіологічна проблематика аналізується з точки зору її актуальності для суспільств, що переживають кризові явища, коли змінюються умови суспільного життя і соціальна структура соціуму. Зазначається, що актуалізація теоретичного розроблення проблеми цінностей у соціології спричинена переглядом парадигми світового соціологічного пізнання у зв’язку з появою некласичного, інтерпретативного й постмодерністського напрямів з їхнім інтересом до аксіології.


Дод.точки доступу:
Chepurko, Gulbarshyn

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Shcherbak, V. G.
    Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - Р. 208-213 : форм., рис. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Економіка підприємств сільськогосподарського машинобудування--Маркетинг--Маркетинг збуту--Цінова політика підприємства -- Ціноутворення -- Сприйняття цінності продукту споживачами
Анотація: У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.


Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Tamas, Pal.
    Dependent Capitalism, Westernization and Asian Values in Post-Socialism: the Paths of Central Europe and Viet Nam [Текст] / Pal Tamas // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 175-196. - Бібліогр.: с. 191-196
Рубрики: Соціальний розвиток--Постсоціалістичні країни--Європейська інтеграція
Кл.слова (ненормовані):
постсоціалізм -- залежний капіталізм -- західні та азійські цінності -- європейська інтеграція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Євсеєва, Тетяна.
    Історичний грабунок Лаври. Як із колишнього Всеукраїнського музейного городка викрадали церковні цінності? [Текст] / Тетяна Євсеєва // День. - 2020. - 26-27 черв. (№ 118/119). - С. 9 : іл.
Рубрики: Культурні цінності--Міжнародно-правовий захист--Україна
Кл.слова (ненормовані):
лаврські скарби -- історико-культурна спадщина -- музейні експонати
Анотація: У 1999 році українські науковці зафіксували факт перебування колекції Лаврського музею як частину експозиції ДІМ у Москві, поміщену у фотоальбомі московського музею. Кожне скопійоване там оригінальне контрольне фото мало печатку інспектури Наросвіти Київського окружного виконавчого комітету рад.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Євтушенко, Олександр.
    Пластика трипільської скульптури [Текст] : батурин археологічний / Олександр Євтушенко // Слово "Гетьманської столиці". - 2011. - № 1. - С. 7 : іл.
Рубрики: Трипільська культура--Археологія--Музеї--Музейні цінності--Чернігівська область (Україна)
   Батурин, місто--Чернігівська область (Україна)
Анотація: В фондовій колекції заповідника НІКЗ "Гетьманська столиця" зберігаються 2 глиняні статуетки, які відносяться до антропоморфної пластики трипільської культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

8.


    Іванов, Микола.
    Четверта республіка - якої ніколи не було [Текст] / М. Іванов // Літературна Україна. - 2016. - 9 черв.(№ 22). - С. 6-7
Рец. на кн.: Ложкін Б. Четверта республіка. Чому Європа потрібна Україні, а Україна - Європі / Борис Ложкін. - 246 с.
ББК 66
Рубрики: Україна--Державність України
   Європейські цінності--Європейська інтеграція

Кл.слова (ненормовані):
європейськість
Анотація: "Україна потрібна Європа - як союзник, як якір, як джерело цінностей. Україна потрібна Європі - як нагадування про самий сенс європейського проекту і про те, що історія не завершена", - так звучить одна з найбільш програмних тез автора книги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Іванченко, І. І.
    Про життєві цінності [Текст] / І. І. Іванченко // Позакласний час. - 2017. - N 2(лютий). - С. 24-25
Рубрики: Життєві цінності--Виховання
Кл.слова (ненормовані):
Життєві цінності
Анотація: План-конспект виховної години. Мета: формувати усвідомлене розуміння учнями поняття "життя", його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Іванченко, І. І.
    Про життєві цінності [Текст] / І. І. Іванченко // Позакласний час. - 2018. - N 1(січень). - С. 20-22 : ілюстр.
Рубрики: Життєві цінності--Виховання
Кл.слова (ненормовані):
Сценарії заходів про життєві цінності
Анотація: Сценарій заходу з морального виховання. Мета: формувати усвідомлення розуміння учнями поняття "життя", його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; спонукати до роздумів над важливими життєвими проблемами; ставлення до власного життя і життя інших людей, як до найвищої цінності; сприяти вихованню людяності, чесності, працьовитості; розвивати допитливість, інтерес до навколишнього життя, прагнення з'ясовувати, доводити, міркувати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)