Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (118)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (55)Електронна бібліотека (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 653
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chiang C.-C.
Назва : Hotel visitors' perceptions of value and membership marketing program
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р.269-278: табл. (Шифр -904081/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 35 назв
Предметні рубрики: Економіка готельного господарства-- Якість готельного господарства -- Програми готельної лояльності-- Сприйняття туристами цінності
Анотація: У статті показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Panchenko Y. G., Kiriakova M. Y.
Назва : The implementation of creating shared value concept in multinational corporations
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 9. - Р.50-56: рис., табл. (Шифр -904081/2015/9)
Примітки : Бібліогр.: 20 назв
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Мультинаціональні (транснаціональні) корпорації-- Корпоративна соціальна відповідальність-- Створення спільної цінності
Анотація: У статті узагальнено сучасні особливості корпоративної соціальної відповідальності провідних транснаціональних корпорацій. Здійснено аналіз концепції створення спільної цінності та її використання транснаціональними корпораціями.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pylypenko, Valerii, Chepurko, Gulbarshyn
Назва : Value-driven issues throughout the development of sociological theory
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К., 2020. - № 4. - С. 147-160 (Шифр С774614/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Соціальні цінності-- Ціннісно-орієнтовані проблеми-- Теоретичний аспект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна структура--соціальна система
Анотація: Розглядаються підходи основних соціологічних теорій до ціннісної проблематики. При цьому аксіологічна проблематика аналізується з точки зору її актуальності для суспільств, що переживають кризові явища, коли змінюються умови суспільного життя і соціальна структура соціуму. Зазначається, що актуалізація теоретичного розроблення проблеми цінностей у соціології спричинена переглядом парадигми світового соціологічного пізнання у зв’язку з появою некласичного, інтерпретативного й постмодерністського напрямів з їхнім інтересом до аксіології.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shcherbak V. G. , Marchenko S. M.
Назва : Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - Р.208-213: форм., рис. (Шифр -904081/2015/7)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв
Предметні рубрики: Економіка підприємств сільськогосподарського машинобудування-- Маркетинг-- Маркетинг збуту-- Цінова політика підприємства -- Ціноутворення -- Сприйняття цінності продукту споживачами
Анотація: У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tamas, Pal
Назва : Dependent Capitalism, Westernization and Asian Values in Post-Socialism: the Paths of Central Europe and Viet Nam
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 175-196 (Шифр С774614/2015/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-196
Предметні рубрики: Соціальний розвиток-- Постсоціалістичні країни-- Європейська інтеграція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постсоціалізм--залежний капіталізм--західні та азійські цінності--європейська інтеграція
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Євсеєва, Тетяна
Назва : Історичний грабунок Лаври. Як із колишнього Всеукраїнського музейного городка викрадали церковні цінності?
Місце публікування : День. - 2020. - 26-27 черв. (№ 118/119). - С. 9: іл. (Шифр Д086228/2020/118/119)
Предметні рубрики: Культурні цінності-- Міжнародно-правовий захист --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лаврські скарби--історико-культурна спадщина--музейні експонати
Анотація: У 1999 році українські науковці зафіксували факт перебування колекції Лаврського музею як частину експозиції ДІМ у Москві, поміщену у фотоальбомі московського музею. Кожне скопійоване там оригінальне контрольне фото мало печатку інспектури Наросвіти Київського окружного виконавчого комітету рад.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Євтушенко, Олександр
Назва : Пластика трипільської скульптури : Батурин археологічний
Місце публікування : Слово "Гетьманської столиці". - 2011. - № 1. - С. 7: іл. (Шифр С725977/2011/1)
Предметні рубрики: Трипільська культура-- Археологія-- Музеї-- Музейні цінності --Чернігівська область (Україна)
Географіч. рубрики: Батурин, місто --Чернігівська область (Україна)
Анотація: В фондовій колекції заповідника НІКЗ "Гетьманська столиця" зберігаються 2 глиняні статуетки, які відносяться до антропоморфної пластики трипільської культури.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 66
Автор(и) : Іванов, Микола
Назва : Четверта республіка - якої ніколи не було
Місце публікування : Літературна Україна. - 2016. - 9 черв.(№ 22). - С. 6-7 (Шифр Л060338/2016/22)
ББК : 66
Предметні рубрики: Україна-- Державність України
Європейські цінності-- Європейська інтеграція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейськість
Анотація: "Україна потрібна Європа - як союзник, як якір, як джерело цінностей. Україна потрібна Європі - як нагадування про самий сенс європейського проекту і про те, що історія не завершена", - так звучить одна з найбільш програмних тез автора книги.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко І. І.
Назва : Про життєві цінності
Місце публікування : Позакласний час. - 2017. - N 2(лютий). - С. 24-25 (Шифр П651482/2017/2)
Предметні рубрики: Життєві цінності-- Виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєві цінності
Анотація: План-конспект виховної години. Мета: формувати усвідомлене розуміння учнями поняття "життя", його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко І. І.
Назва : Про життєві цінності
Місце публікування : Позакласний час. - 2018. - N 1(січень). - С. 20-22: ілюстр. (Шифр П651482/2018/1)
Предметні рубрики: Життєві цінності-- Виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сценарії заходів про життєві цінності
Анотація: Сценарій заходу з морального виховання. Мета: формувати усвідомлення розуміння учнями поняття "життя", його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; спонукати до роздумів над важливими життєвими проблемами; ставлення до власного життя і життя інших людей, як до найвищої цінності; сприяти вихованню людяності, чесності, працьовитості; розвивати допитливість, інтерес до навколишнього життя, прагнення з'ясовувати, доводити, міркувати.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)