Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=шкільний вік<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Іваненко, Людмила
.
Сучасні інноваційні педагогічні підходи до виховання милосердя у дітей шкільного віку [Текст] / Л. Іваненко> //
Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. -
Число 14
. - С. 130-135. - Библиогр.: с. 134-135 (29 дж.)
УДК
94(100=161.2)(082)
37(477+100=161.2)
008(477)
ББК
63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики:
Милосердя--Ідеологія--Історіографія
Загальноосвітні навчальні заклади--Виховання--Милосердя
Кл.слова (ненормовані):
авторська школа
--
шкільний вік
--
методи виховання
Анотація:
Стаття містить аналіз провідних практик виховання милосердя. Особлива увага приділяється інноваційним педагогічним підходам формування милосердя у дітей шкільного віку в Україні в різних психолого-педагогічних умовах. На основі аналізу пропонується авторська стратегія підготовки вчителів до формування милосердя в умовах школи.
Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
>
2.
Емпірична характеристика креативності
у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола> // Психологія і суспільство. - 2013. -
№ 4
. - С. 136-143
ББК
88.3
Рубрики:
Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
шкільний вік
--
репрезентативні системи
--
креативність
--
розвивальне навчання
--
емоційно-мотиваційна сфера
--
ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація:
Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.
Дод.точки доступу:
Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Парфанович, І. І.
Науково-методологічні засади діагностики девіантної поведінки неповнолітніх дівчат / І. І. Парфанович> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. -
№ 2
. - С. 75-84. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики:
Психологія--Девіантна поведінка
Кл.слова (ненормовані):
детермінант
--
девіантна поведінка
--
шкільний вік
--
соціальна занедбаність
--
рівні девіантності
--
спостереження
--
моніторинг
--
моделювання
Анотація:
Визначення ефективних шляхів профілактики девіантної поведінки можливе на основі ретельного аналізу її детермінант. Це стосується соціальної, соціально-педагогічної, психологічної діагностики причин і передумов поведінкових відхилень, вивчення психолого-педагогічних, вікових, біологічних особливостей осіб із виявами поведінкових девіацій різного ступеня, визначення гендерних і статево рольових відмінностей механізму виникнення, формування й ускладнення соціально-педагогічної занедбаності в розвитку особи.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)