Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шкільний вік<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Іваненко, Людмила.
    Сучасні інноваційні педагогічні підходи до виховання милосердя у дітей шкільного віку [Текст] / Л. Іваненко // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 130-135. - Библиогр.: с. 134-135 (29 дж.)
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Милосердя--Ідеологія--Історіографія
   Загальноосвітні навчальні заклади--Виховання--Милосердя

Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- шкільний вік -- методи виховання
Анотація: Стаття містить аналіз провідних практик виховання милосердя. Особлива увага приділяється інноваційним педагогічним підходам формування милосердя у дітей шкільного віку в Україні в різних психолого-педагогічних умовах. На основі аналізу пропонується авторська стратегія підготовки вчителів до формування милосердя в умовах школи.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

2.


   
    Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.


Дод.точки доступу:
Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Парфанович, І. І.
    Науково-методологічні засади діагностики девіантної поведінки неповнолітніх дівчат / І. І. Парфанович // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 75-84. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Психологія--Девіантна поведінка
Кл.слова (ненормовані):
детермінант -- девіантна поведінка -- шкільний вік -- соціальна занедбаність -- рівні девіантності -- спостереження -- моніторинг -- моделювання
Анотація: Визначення ефективних шляхів профілактики девіантної поведінки можливе на основі ретельного аналізу її детермінант. Це стосується соціальної, соціально-педагогічної, психологічної діагностики причин і передумов поведінкових відхилень, вивчення психолого-педагогічних, вікових, біологічних особливостей осіб із виявами поведінкових девіацій різного ступеня, визначення гендерних і статево рольових відмінностей механізму виникнення, формування й ускладнення соціально-педагогічної занедбаності в розвитку особи.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)