Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=шкільний підручник<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.19=411.4
Автор(и)
: Шляхова, Валентина
Назва
: Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології : на матеріалі підручників з української мови для 5 класу
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах)/ М-во освіти і науки України. - К., 2015. - № 3. - С. 30-34 (Шифр Д579456/2015/3 )
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 74.268.19=411.4
Предметні рубрики:
Лінгвістична термінологія-- Аналіз
Українська мова-- Шкільні підручники
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
шкільний підручник
--навчальна програма--лінгвістичний термін--мовознавче поняття
Анотація:
Проаналізовано в порівняльному аспекті низку терміноодиниць, які номінують лінгвістичні поняття розділу "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" шкільних підручників для 5-го класу. Акцентовано на потребі уніфікації підходів до позначення лінгвістичних понять шкільного курсу української мови та презентації лінгвістичного терміна як носія визначальних ознак поняття.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кузьменко О., Цяцька І.
Назва
: Формування громадянознавчих знань в американській школі : методичний матеріал
Місце публікування
: Історія в школах України. - 2008. - № 4 . - С. 17-21 (Шифр І981598/2008/4)
Предметні рубрики:
Громадянська освіта-- Зарубіжний досвід
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): американська педагогіка--
шкільний підручник
--формування знань
Анотація:
В статті розглядається досвід американських педагогів щодо викладання в школі предмета "Громадянська освіта". Зокрема в статті зосередились на вивченні американського шкільного підручника з громадянознавства як засобу формування знань.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кузьменко О., Цяцька І.
Назва
: Формування громадянознавчих знань в американській школі : методичний матеріал
Місце публікування
: Історія в школах України. - 2008. - № 3. - С. 23-26 (Шифр І981598/2008/3)
Предметні рубрики:
Громадянська освіта-- Зарубіжний досвід
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): американська педагогіка--
шкільний підручник
--формування знань
Анотація:
В статті розглядається досвід американських педагогів щодо викладання в школі предмета "Громадянська освіта". Зокрема в статті зосередились на вивченні американського шкільного підручника з громадянознавства як засобу формування знань.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
:
Автор(и)
: Удод О. А.
Назва
: Шкільна історична освіта як репрезентант політики пам'яті
Місце публікування
: Національна та історична пам'ять. - 2013. - Вип. 8: Політика пам'яті у культурному просторі. - С. 8-13 (Шифр 63.3(4УКР) / 9(С2/Н 35-368872)
Примітки
: Бібліогр.: с. 12-13.
УДК
: (37.046+93)-048.62:321.02+159.953
Предметні рубрики:
Історична освіта-- Загальноосвітні школи
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
шкільний підручник
--ідентичність--суспільство--історична свідомість
Анотація:
Досліджується роль шкільної історичної освіти у процесі формування історичної свідомості та колективної пам'яті українців. Показано взаємодію історіографії, історичної освіти й соціальної пам'яті у творенні національної ідентичності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)