Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=імідж держави<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 66.3(4Укр)4
Автор(и)
: Гнатюк, Сергій
Назва
: Публічний
імідж держави
в Україні: напрями та чинники покращання
Місце публікування
: Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53 (Шифр С852653/2011/2)
Примітки
: Бібліогр.: с. 52-53
ББК
: 66.3(4Укр)4
Предметні рубрики:
Політика-- Державність --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
імідж держави
--державний бренд--зв'язки з громадськістю--комунікативна політика--органи державної влади--інформаційна політика
Анотація:
Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний
імідж держави
". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мильченко, Лариса
Назва
: Експорт книжкової продукції, міжнародні книжкові ярмарки, популяризація мови та літератури - складники іміджу Франції
Місце публікування
: Вісник Книжкової палати. - 2024. - № 1. - С. 8-18 (Шифр В515632/2024/1)
УДК
: 655.423:339.174]:811.133.1-048.67](44+100)(045)
Предметні рубрики:
Книготоргівля
Видавнича справа-- Зарубіжний досвід-- Соціальні комунікації
Політичний імідж
Географіч. рубрики:
Франція
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
імідж держави
--міжнародний імідж франції--культура французька--інтерес до читання--книгознавство--книжкова індустрія
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)