Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 280
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
15 відповідей МОН про індивідуальне навчання: що це і як отримати [Text] / www.nus.org.ua> // Англійська мова в початковій школі. - 2019. - № 11. - P13-15
Рубрики: Освіта Кл.слова (ненормовані): МОН -- індивідуальне навчання -- екстернат -- інклюзивна освіта -- індивідуальна форма
Дод.точки доступу: www.nus.org.ua Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єна, Я. М. Роль прикметників у мовленні. Урок української мови в 5-9 класах [Текст] / Я. М. Єна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 14-19. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська мова Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти з розумовим вадами -- Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект уроку. Мета: сформувати в учнів уявлення про прикметник як частину мови, його роль у мовленні; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння використовувати прикметники в усному і писемному мовленні; підвищувати зацікавленістьу вивченні предмета, виховувати любов та пошанудо рідної землі, наполегливість, старанність, цілеспрямованість.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єфімова, Світлана. Дивись на нас як на рівних [Текст] : тематичні зустрічі з учнями / С. Єфімова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 53-70. - Бібліогр.: с. 64 (19 дж.). - Зміст: Пропозиції щодо організації та тематики проведення занять ; Тематичні зустрічі з учнями та педагогами ; [Міжнародні документи та законодавство України про інклюзію] ; Інклюзія. Термінологічний словник ; Відомі люди з інвалідністю ; Загальні правила спілкування з людьми з особливими потребами ; Як обговорювати питання інвалідності з дітьми? ; Наявні бар'єри для осіб з інвалідністю і способи їх усунення ; Анкета "Ми всі схожі, але ми всі різні" ; Переваги інклюзивних програм
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- вніб 3 Анотація: Соціалізація учнів з особливими потребами та інвалідністю - актуальна потреба сьогодення, тому формування позитивної громаддської думки про осіб з особливими потребами та інвалідністю, а також інтеграція їх у суспільство - найважливіше завдання психологів і педагогів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванова, О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації". Інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями [Текст] / О. М. Іванова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 3 (березень). - С. 19-24
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Інтегровані уроки--Географія--Трудове навчання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект уроку. Мета: удосконалення знань про основні поняття: план місцевості, орієнтування,масштаб, умовні знаки та закріплення їх системою вправ і практичних завдань; формуванняв учнів знань та навичок, необхідних для практичної діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванюк, Олена Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.
Дод.точки доступу: Бобир, Валентина Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху [Текст] / В. В. Іващенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 25-31
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Діагностика Слуховий розвиток--Тестування Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Звук - об’єкт слухового сприйняття. Формування слухового сприйняття -процес поступовий, достатньо довготривалий, особливо для такої категорії дітей, як діти з порушенням слуху. Автор розповідає про особливості тестування дітей з порушеннями слуху.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху [Текст] / В. В. Іващенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 2. - С. 28-31
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Тести Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Добірка тестів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ілляшенко, Т. Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами у ЗОШ [Текст] / Т. Ілляшенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2009. - N 37. - С. 6-11
Рубрики: Діти з вадами розвитку--Психологічна допомога Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з вадами розвитку -- допомога
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ілляшенко, Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальносвітній школі [Текст] / Тамара Ілляшенко> // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 47-50.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- Педагогіка. Педагогічні науки Анотація: У статті висвітлюються питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі. Розглядається зарубіжний та вітчизняний досвід інтегрування у єдиній освітній системі різних категорій дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Зокрема, аналізуються труднощі та можливості їх подолання у розв'язанні цієї проблеми в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Інжуватова, Христина. Мова карток та дітей [Текст] : новації / Х. Інжуватова> // Україна молода. - 2015. - 25 листоп.(№ 151). - С. 15
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта Анотація: У Львові навчають першокласників з особливими освітніми проблемами (з синдромом Дауна).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|