Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 280
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    15 відповідей МОН про індивідуальне навчання: що це і як отримати [Text] / www.nus.org.ua // Англійська мова в початковій школі. - 2019. - № 11. - P13-15
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
МОН -- індивідуальне навчання -- екстернат -- інклюзивна освіта -- індивідуальна форма


Дод.точки доступу:
www.nus.org.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Єна, Я. М.
    Роль прикметників у мовленні. Урок української мови в 5-9 класах [Текст] / Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 14-19. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська мова
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з розумовим вадами -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Мета: сформувати в учнів уявлення про прикметник як частину мови, його роль у мовленні; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння використовувати прикметники в усному і писемному мовленні; підвищувати зацікавленістьу вивченні предмета, виховувати любов та пошанудо рідної землі, наполегливість, старанність, цілеспрямованість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Єфімова, Світлана.
    Дивись на нас як на рівних [Текст] : тематичні зустрічі з учнями / С. Єфімова // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 53-70. - Бібліогр.: с. 64 (19 дж.). - Зміст: Пропозиції щодо організації та тематики проведення занять ; Тематичні зустрічі з учнями та педагогами ; [Міжнародні документи та законодавство України про інклюзію] ; Інклюзія. Термінологічний словник ; Відомі люди з інвалідністю ; Загальні правила спілкування з людьми з особливими потребами ; Як обговорювати питання інвалідності з дітьми? ; Наявні бар'єри для осіб з інвалідністю і способи їх усунення ; Анкета "Ми всі схожі, але ми всі різні" ; Переваги інклюзивних програм
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- вніб 3
Анотація: Соціалізація учнів з особливими потребами та інвалідністю - актуальна потреба сьогодення, тому формування позитивної громаддської думки про осіб з особливими потребами та інвалідністю, а також інтеграція їх у суспільство - найважливіше завдання психологів і педагогів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Іванова, О. М.
    Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації". Інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями [Текст] / О. М. Іванова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 3 (березень). - С. 19-24
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Інтегровані уроки--Географія--Трудове навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Мета: удосконалення знань про основні поняття: план місцевості, орієнтування,масштаб, умовні знаки та закріплення їх системою вправ і практичних завдань; формуванняв учнів знань та навичок, необхідних для практичної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Іванюк, Олена
    Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір
Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.


Дод.точки доступу:
Бобир, Валентина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Іващенко, В. В.
    Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху [Текст] / В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 25-31
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Діагностика
   Слуховий розвиток--Тестування

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Звук - об’єкт слухового сприйняття. Формування слухового сприйняття -процес поступовий, достатньо довготривалий, особливо для такої категорії дітей, як діти з порушенням слуху. Автор розповідає про особливості тестування дітей з порушеннями слуху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Іващенко, В. В.
    Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху [Текст] / В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 2. - С. 28-31
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Тести
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Добірка тестів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ілляшенко, Т.
    Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами у ЗОШ [Текст] / Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). - 2009. - N 37. - С. 6-11
УДК
Рубрики: Діти з вадами розвитку--Психологічна допомога
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з вадами розвитку -- допомога

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальносвітній школі [Текст] / Тамара Ілляшенко // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 47-50.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Педагогіка. Педагогічні науки
Анотація: У статті висвітлюються питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі. Розглядається зарубіжний та вітчизняний досвід інтегрування у єдиній освітній системі різних категорій дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Зокрема, аналізуються труднощі та можливості їх подолання у розв'язанні цієї проблеми в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Інжуватова, Христина.
    Мова карток та дітей [Текст] : новації / Х. Інжуватова // Україна молода. - 2015. - 25 листоп.(№ 151). - С. 15
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Анотація: У Львові навчають першокласників з особливими освітніми проблемами (з синдромом Дауна).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)