Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 280
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    15 відповідей МОН про індивідуальне навчання: що це і як отримати [Text] / www.nus.org.ua // Англійська мова в початковій школі. - 2019. - № 11. - P13-15
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
МОН -- індивідуальне навчання -- екстернат -- інклюзивна освіта -- індивідуальна форма


Дод.точки доступу:
www.nus.org.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Ліхачова, О..
    All inclusive [Текст] : соціальний проект / Олеся Ліхачова // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 13. - С. 16-20
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Пуcтoвiт, Л. І.
    Cучacнi oздopoвчi тexнoлoгiї тa їx викopиcтaння в poбoтi з мoлoдшими шкoляpaми із зaгaльним нeдopoзвиткoм мoвлeння [Текст] / Л. І. Пуcтoвiт // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 16-21
Рубрики: Діти із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення--Oздopoвчi тexнoлoгiї
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: У дiтeй із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення (ЗНМ) cпocтepiгaєтьcя eмoцiйнa нecтiйкicть, виcнaжeння нepвoвиx пpoцeciв, cтpaждaє кoopдинaцiя pуxiв тa дpiбнa моторика). Зaвдaння вчитeля-лoгoпeдa — вpaxовуючи вcю cпeцифiку дeфeктів, пpoвoдити кopeкцiйну poбoту з пoдoлaння вaд звукoвимoви, нopмaлiзувaти фiзичний i пcиxiчний cтaн дитини. В статті йдеться про використання в роботі oздopoвчo-збepежувальних тexнoлoгiй: динaмiчних пaуз, бioeнepгoплacтики, caмoмacaжу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Акіншина, В. В.
    І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! Виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 4 (квітень). - С. 24-26 : ілюстр.
Рубрики: Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета заходу: розширити та корегувати дрібну моторику рук, просторову орієнтацію, уявлення дітей про поняття «герой, героїзм»; вчити визначати риси героїчної людини; закріпити знання про символи України, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина й патріота України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, діалогічне мовлення, вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати шану до героїв, що боролись за Україну, почуття національної гордості, любові до рідного краю, спонукати до самовдосконалення, прагнути бути людиною, здатною гідно існувати й самореалізуватися за складних реалій XXI століття.


Дод.точки доступу:
Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Проценко, В. Б.
    Ізотерапія - засіб корекції емоційно-вольової сфери особистості дитини з особливими потребами [Текст] / В. Б. Проценко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 2-5
Рубрики: Ізотерапія--Діти з особливими потребами
   Діти з особливими потребами--Ізотерапія

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: У житті кожної людини, особливо дитини, час від часу трапляються ситуації, які можна назвати психотравмівними. Ефективним шляхом подолання та корекції результатів таких ситуацій є застосування одного з методу терапевтичного впливу — арт-терапії (ізотерапії). Автор розповідає про особливості застосування цього методу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Марков, А. Ю.
    Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток
   Вимова--Розвиток

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття
   Логопедія--Діти з порушенням слуху

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шулікін, Д..
    Інклюзія - від садочка до училища [Текст] / Дмитро Шулікін // Освіта України. - 2018. - 23 липня (№ 28). - С. 7 : фот. цв.
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Забезпечення доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, удосконалення правової охорони винаходів і корисних моделей, а також додаткові кошти на наукові дослідження - відповідні законопроекти розглянули на черговому засіданні Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти.



Знайти схожі

9.


    Недомовна, В..
    Інклюзія - вимога часу. Перші кроки до інклюзії [Текст] / Валентина Недомовна // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 29-35
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Шевчук, Т.
    Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області [Текст] / Т. Шевчук // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 18-20. - Бібліогр.: с. 20
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)