Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
280
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
15 відповідей МОН
про індивідуальне навчання: що це і як отримати [Text] / www.nus.org.ua> // Англійська мова в початковій школі. - 2019. -
№ 11
. - P13-15
Рубрики:
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
МОН
--
індивідуальне навчання
--
екстернат
--
інклюзивна освіта
--
індивідуальна форма
Дод.точки доступу:
www.nus.org.ua
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Ліхачова, О.
.
All inclusive [Текст] : соціальний проект / Олеся Ліхачова> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. -
№ 13
. - С. 16-20
УДК
373-056.2/.3
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Пуcтoвiт, Л. І.
Cучacнi oздopoвчi тexнoлoгiї тa їx викopиcтaння в poбoтi з мoлoдшими шкoляpaми із зaгaльним нeдopoзвиткoм мoвлeння [Текст] / Л. І. Пуcтoвiт> // Дитина з особливими потребами.
Інклюзивна освіта
. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 6 (червень)
. - С. 16-21
Рубрики:
Діти із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення--Oздopoвчi тexнoлoгiї
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
У дiтeй із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення (ЗНМ) cпocтepiгaєтьcя eмoцiйнa нecтiйкicть, виcнaжeння нepвoвиx пpoцeciв, cтpaждaє кoopдинaцiя pуxiв тa дpiбнa моторика). Зaвдaння вчитeля-лoгoпeдa — вpaxовуючи вcю cпeцифiку дeфeктів, пpoвoдити кopeкцiйну poбoту з пoдoлaння вaд звукoвимoви, нopмaлiзувaти фiзичний i пcиxiчний cтaн дитини. В статті йдеться про використання в роботі oздopoвчo-збepежувальних тexнoлoгiй: динaмiчних пaуз, бioeнepгoплacтики, caмoмacaжу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Акіншина, В. В.
І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! Виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова> // Дитина з особливими потребами.
Інклюзивна освіта
. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. -
N 4 (квітень)
. - С. 24-26 : ілюстр.
Рубрики:
Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Мета заходу: розширити та корегувати дрібну моторику рук, просторову орієнтацію, уявлення дітей про поняття «герой, героїзм»; вчити визначати риси героїчної людини; закріпити знання про символи України, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина й патріота України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, діалогічне мовлення, вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати шану до героїв, що боролись за Україну, почуття національної гордості, любові до рідного краю, спонукати до самовдосконалення, прагнути бути людиною, здатною гідно існувати й самореалізуватися за складних реалій XXI століття.
Дод.точки доступу:
Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Проценко, В. Б.
Ізотерапія - засіб корекції емоційно-вольової сфери особистості дитини з особливими потребами [Текст] / В. Б. Проценко> // Дитина з особливими потребами.
Інклюзивна освіта
. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 2 (лютий)
. - С. 2-5
Рубрики:
Ізотерапія--Діти з особливими потребами
Діти з особливими потребами--Ізотерапія
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
У житті кожної людини, особливо дитини, час від часу трапляються ситуації, які можна назвати психотравмівними. Ефективним шляхом подолання та корекції результатів таких ситуацій є застосування одного з методу терапевтичного впливу — арт-терапії (ізотерапії). Автор розповідає про особливості застосування цього методу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Марков, А. Ю.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков> // Дитина з особливими потребами.
Інклюзивна освіта
. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 3 (березень)
. - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики:
Слухове сприйняття--Розвиток
Вимова--Розвиток
Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення
Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Мавроді, М. Х.
Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді> // Дитина з особливими потребами.
Інклюзивна освіта
. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 10 (жовтень)
. - С. 15-17
Рубрики:
Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття
Логопедія--Діти з порушенням слуху
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху
--
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Шулікін, Д.
.
Інклюзія - від садочка до училища [Текст] / Дмитро Шулікін> // Освіта України. - 2018. -
23 липня (№ 28)
. - С. 7 : фот. цв.
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
Забезпечення доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, удосконалення правової охорони винаходів і корисних моделей, а також додаткові кошти на наукові дослідження - відповідні законопроекти розглянули на черговому засіданні Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти.
Знайти схожі
>
9.
Недомовна, В.
.
Інклюзія - вимога часу. Перші кроки до інклюзії [Текст] / Валентина Недомовна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. -
№ 9/10
. - С. 29-35
УДК
373-056.2/.3
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Шевчук, Т.
Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області [Текст] / Т. Шевчук> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. -
№ 8
. - С. 18-20. - Бібліогр.: с. 20
УДК
373-056.2/.3
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)