Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=інтерактивні методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
19
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-19
>
1.
Ніколаєва, Юлія
Роль інтерактивних технологій у розвитку інтересу учнів до навчання [Текст] / Юлія Ніколаєва> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. -
№ 5
. - С. 34-36
ББК
74.202.5
Рубрики:
Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи
--
інтерес
--
мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
78
С 87
Струнгар, Артур
.
Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект [Текст] / Артур Струнгар> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 2
. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
78
Рубрики:
Бібліотечна справа--Бібліотечний простір--Комунікації
Кл.слова (ненормовані):
комунікація
--
бібліотека
--
соціальні процеси
--
інформаційне середовище
--
інтерактивні методи
--
суспільство
--
споживач
--
соціальні інститути
--
розвиток бібліотечного простору
--
синергетичний підхід
--
функціонально-структурні трансформації
Анотація:
У статті розкрито та обгрунтовано синергетичний підхід до розвитку бібліотечної справи, який обумовлює необхідність надання в бібліотечних комунікаціях пріоритетів тим з них, які сприяють одержанню із зовнішнього середовища нової інформації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
3.
Ратушна, Тамара
.
Формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін [Текст] / Т. Ратушна> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. -
№ 11
. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Приклади формування життєвих компетентностей на уроках біології
ББК
74
Рубрики:
Педагогічна майстерність
Викладання природничих дисциплін
Кл.слова (ненормовані):
природнича освіта
--
соціально-особистісна компетентність
--
комунікативна компетентність
--
інформаційна компетентність
--
практична компетентність
--
загальнокультурна компетентність
--
рівні компетентності
--
сучасна шкільна природнича освіта
--
інтегрований підхід
--
міждисциплінарні проекти
--
освітні компетентності
--
освітні технології
--
інтерактивні методи
Анотація:
Аналіз різних підходів до проблеми компетентності свідчить, що більшість дослідників пов'язуютьце поняття з готовністю учня використовувати засвоєні знання, навчальні вміння й навички, способи діяльності для виконання практичних і теоретичних завдань. Тому важливо глибше усвідомити сутність освітніх результатів, природу й типологію компетентностей, визначити перспективні лінії розвитку життєвої компетентності особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Александрова, Валентина
.
"Мандрівка підземними річками Києва" : засідання топонімічного гуртка для учнів 9-10 класів [Текст] / Валентина Александрова> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 10
. - С. 60-63.
Рубрики:
Українська мова--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
дослідження гідронімів
--
топоніміка
--
етимологія назв річок Києва
--
інтерактивні методи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Романишина, Наталія
.
Літературна освіта в економічному вимірі : розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" / Наталія Романишина> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 12
. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Літературна освіта--Економічний вимір
Українська література--Методика викладання--Підприємливість--Формування
Кл.слова (ненормовані):
наскрізна змістова лінія
--
підприємливість
--
фінансова грамотність
--
інтегроване вивчення
--
інтерактивні методи
Анотація:
Обґрунтовано методику вивчення елементів теорії фінансів на уроках інтерпретації трагікомедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" у контексті реалізації інтегративної наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність", формування у школярів навичок практичного менеджменту, спостереження за економічними процесами, розвитку культури підприємництва та вирішення традиційних завдань літературної освіти.
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Ремех, Тетяна
.
Потенціал практичного курсу правознавства у правовій освіті учнів [Текст] / Т. Ремех> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. -
№ 12
. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.011.33
Рубрики:
Правознавство
Правова освіта
Кл.слова (ненормовані):
практичне право
--
інтерактивні методи
--
практичний курс правознавства
Анотація:
Стаття надрукована на англійській мові і присвячена характеристиці потенціалу практичного курсу правознавства в правовій освіті школярів.Подано детальний опис освітньої програми "Практичне право" й наголошено на основних її досягненнях. Акцентовано увагу на особливостях змісту й методики курсу за вибором учнів "Практичне право". Охарактеризовано специфіку навчального предмета "Правознавство. Практичний курс" (9 клас) та його роль в правовій освіті учнівської молоді.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Величко, Оксана
.
Об'єм призми. Урок геометрії в 11-му класі [Текст] / О. Величко> // Математика (Шкільний світ). - 2016. -
№ 18
. - С. 25-29 : рис. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики:
Геометрія--Методика викладання--Урок 11 -й клас
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи
--
самооцінювання
--
прямокутники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Скореднова, Ніна
.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури [Текст] / Ніна Скореднова> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 2
. - С. 46-50.
Рубрики:
Українська мова--Комп'ютенрне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний урок
--
динамічні таблиці
--
статистичні таблиці
--
інноваційні методи
--
хмарні сервіси
--
електронна презентація
--
інтерактивні методи
Анотація:
В статті мова іде про використання комп'ютерних технологій в підготовці та проведенні уроків з української мови і літератури, а саме - пакету Microsoft Office, який охоплює, крім текстового процесора Word, ще й систему баз даних Access і електронні презентації PowerPoint; хмарних сервісів, зокрема Cooogle-сервіс; хмарної платформи Coogle Apps Education Edition, основним інструментом якої для використання викладачем є Coogle Docs - сервіс для створення документів, таблиць, презентацій, тестових опитувальників з можливістю надання прав спільного доступу декільком користувачам.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
9.
Масловська, Людмила
.
Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики:
Українська мова--
Інтерактивні методи
Українська література--
Інтерактивні методи
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації старшокласників
--
педагогічні інновації
--
настандартний урок
--
інтерактивні методи
--
дидактична гра
--
сучасний урок
--
інтерактивне навчання
Анотація:
У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні
інтерактивні методи
", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Пшінка, Наталя
Двокрилля творчості Т. Шевченка (взаємодія вербальних і зорових образів) [Текст] / Наталя Пшінка> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 4
. - С. 39-46. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури
--
творчість шевченка
--
інтерактивні методи
--
малярські твори шевченка
Анотація:
Стаття привертає увагу вчителів та методистів до необхідності осучаснення методології вивчення літературної творчості Т. Шевченка шляхом широкого залучення на уроки літератури його малярської спадщини в контексті синтезу мистецтв, міжпредметних зв'язків. Запропоновано приблизний перелік малярських творів Шевченка до окремих тем чинної програми з літератури для 5-9-х класів, методичні прийоми інтерактивного навчання із застосуванням комп'ютерних технологій.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-19
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)