Пошуковий запит: (<.>K=Facebook<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг/Т. Гранчак // Бібліотечний вісник, 2016. т.N 1.-С.18-29
|
>2.
| Бєлікова Ю. Вплив розширення кнопки "LIKE" FACEBOOK на оцінювання ефективності СММ кампанії/Ю. Бєлікова // Маркетинг в Українi, 2016. т.№ 3.-С.13-17
|
>3.
| Зернецька О. Глобальні ефекти соціальної мережі Facebook/О. Зернецька // Зовнішні справи, 2013. т.№ 6.-С.58-61
|
>4.
| История успеха Марка Цукерберга, основателя Facebook // Труд, 2016. т.15 янв.(№ 2).-С.4
|
>5.
| Зюзиков А. Как вырастить воронку продаж с помощью Facebook/А. Зюзиков // Маркетинг в Українi, 2015. т.№ 4.-С.42-45
|
>6.
| Зюзиков А. Как добавить магазин на страницув Facebook/А. Зюзиков // Маркетинг в Українi. -Київ, 2016. т.№ 5.-С.32-41
|
>7.
| Брага "Клуб бойового суржику", або Українсько-російський суржик у соціальній мережі Facebook/Ірина Брага // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2015. т.№ 6.-С.35-38
|
>8.
| Марковець О. Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook/О. Марковець, Р. Паздерська // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 6.-С.22-27
|
>9.
| Бондарев Личное дело/Алексей Бондарев // Новое время страны, 2021. т.11 февр. (№ 5).-С.60-64
|
>10.
| Глазунова Нотатка у Facebook: для бібліотек та про бібліотеки/Людмила Глазунова // "Чернігівська ОУНБ ім В. Г. Короленка: від витоків до сьогодення". -Чернігів:Чернігівська ОУНБ ім. В. Г. Короленка, 2017.-С.117-121
|
|
|