Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 327
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Мігалуш А.О. Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей/А. О. Мігалуш // Соцiальний захист, 2009. т.№ 1.-С.15
2.

Ілляшенко Т. Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами у ЗОШ/Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 37.-С.6-11
3.

Валентик Н. Інклюзивна освіта: за і проти /Н. Валентик // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 14-15.-С.45-52
4.

Худоренко Е.А. Лица с ограниченными возможностями здоровья. Проблемы образования инклюзии/Е. А. Худоренко // Социс. -Москва:Наука, 2010,N N 9.-С.65-70.
5.

Концепція розвитку інклюзивної освіти // Соцiальний захист. -Київ:Соцінформ, 2010,N N 11.-С.48-49.
6.

Інклюзивна освіта в теотрії і практиці діяльності школи // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 7.-С.17-22.
7.

Організація діяльності інклюзивної школи // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 8.-С.21-27.
8.

Колупаєва А. Інклюзивне навчання : партнерські стосунки з родинами /А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 10
9.

Колупаєва А. Особливості управління інклюзивною школою/А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 11.-С.23 - 28.
10.

Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа, 2011. т.№ 3.-С.10-14
11.

Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальносвітній школі/Тамара Ілляшенко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.47-50.
12.

Федан Я.І. Деякі проблеми розвитку інклюзивної школи в Україні/Я. І. Федан // Економіка та держава, 2011. т.№ 7.-С.122-123
13.

Строкатюк Л. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами/Любов Строкатюк // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 4.-С.95
14.

Корніцова С. В. Запровадження інклюзивної освіти в знз/С. В. Корніцова // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 10.-С.1-16 (дод 2)
15.

Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами/Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 11.-С.6-16 (дод).
16.

Щорс В. В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу/В. В. Щорс // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 11.-С.1-5 (дод)
17.

Конопацька О. Інклюзивне навчання/О. Конопацька // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 41 (листопад).-С.22-27
18.

Гріневич Ж. Орієнтація на особистість. Робота в інклюзивних класах/Ж. Гріневич // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.6-8
19.

Шевчук Т. Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області/Т. Шевчук // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 8.-С.18-20
20.

Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 11/12.-С.30-31.
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)