Пошуковий запит: (<.>S=Інклюзивна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 327
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мігалуш А.О. Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей/А. О. Мігалуш // Соцiальний захист, 2009. т.№ 1.-С.15
|
>2.
| Ілляшенко Т. Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами у ЗОШ/Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 37.-С.6-11
|
>3.
| Валентик Н. Інклюзивна освіта: за і проти /Н. Валентик // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 14-15.-С.45-52
|
>4.
| Худоренко Е.А. Лица с ограниченными возможностями здоровья. Проблемы образования инклюзии/Е. А. Худоренко // Социс. -Москва:Наука, 2010,N N 9.-С.65-70.
|
>5.
| Концепція розвитку інклюзивної освіти // Соцiальний захист. -Київ:Соцінформ, 2010,N N 11.-С.48-49.
|
>6.
| Інклюзивна освіта в теотрії і практиці діяльності школи // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 7.-С.17-22.
|
>7.
| Організація діяльності інклюзивної школи // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 8.-С.21-27.
|
>8.
| Колупаєва А. Інклюзивне навчання : партнерські стосунки з родинами /А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 10
|
>9.
| Колупаєва А. Особливості управління інклюзивною школою/А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 11.-С.23 - 28.
|
>10.
| Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа, 2011. т.№ 3.-С.10-14
|
>11.
| Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальносвітній школі/Тамара Ілляшенко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.47-50.
|
>12.
| Федан Я.І. Деякі проблеми розвитку інклюзивної школи в Україні/Я. І. Федан // Економіка та держава, 2011. т.№ 7.-С.122-123
|
>13.
| Строкатюк Л. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами/Любов Строкатюк // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 4.-С.95
|
>14.
| Корніцова С. В. Запровадження інклюзивної освіти в знз/С. В. Корніцова // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 10.-С.1-16 (дод 2)
|
>15.
| Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами/Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 11.-С.6-16 (дод).
|
>16.
| Щорс В. В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу/В. В. Щорс // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 11.-С.1-5 (дод)
|
>17.
| Конопацька О. Інклюзивне навчання/О. Конопацька // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 41 (листопад).-С.22-27
|
>18.
| Гріневич Ж. Орієнтація на особистість. Робота в інклюзивних класах/Ж. Гріневич // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.6-8
|
>19.
| Шевчук Т. Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області/Т. Шевчук // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 8.-С.18-20
|
>20.
| Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 11/12.-С.30-31.
|
|
|