Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вища освіта -- Якість освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Павленко, Тетяна.
    Українсько-польська співпраця в галузі освіти: контент-аналіз наукового журналу "Освітологія" [Текст] / Тетяна Павленко // Вісник Книжкової палати. - 2024. - № 1. - С. 34-40 : граф. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Періодичні видання українські--Журнали
   Відносини українсько-польські, 21 ст.

   Вища освіта--Якість освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціокомунікаційні технології -- освітологія -- публікації українських науковців -- публікації польських науковців -- наукові журнали
Анотація: Визначено динаміку висвітлення основних тематичних напрямів досліджень із питань освітології в журналі "Освітологія".


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

2.


    Поплавський, Михайло.
    Рейтинг університету як інструмент оцінювання якості освіти [Текст] / Михайло Поплавський // Український інформаційний простір. - 2021. - № 2. - С. 16-38 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети
   Вища освіта--Якість освіти

   Якість освіти--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні рейтинги університетів -- показники та індикатори рейтингування -- університет "світового класу"
Анотація: Проведено комплексний аналіз методології рейтингування провідних міжнародних та європейських рейтингів університетів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гао, В.
    Якість освіти як каталізатор ефективності інноваційного поступу суспільства [Текст] / В. Гао // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 4 (22). - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка освіти--Вища освіта
   Освіта--Інновації

   Вища освіта--Якість освіти

   Людський капітал--Якість освіти

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- людський капітал -- інновації -- економіка
Анотація: Про вплив якості освіти на якість людського капіталу, що зумовлює розвиток економіки та інновацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кивлюк, О. П.
    Забезпечення якості вищої освіти в контексті теорії інституціоналізму [Текст] / О. П. Кивлюк, І. О. Мордоус // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 4 (22). - С. 98-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Інституціоналізм--Теорія

Кл.слова (ненормовані):
інституціоналізм -- глобалізація -- система забезпечення якості освіти -- освітня інституція
Анотація: Розглянуто освітню інституцію в її взаємодії з іншими соціальними інститутами через призму теорії інституціоналізму.


Дод.точки доступу:
Мордоус, І. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Субіна, Оксана.
    Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей / О. Субіна // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- гуманітарна освіта -- фахові компетентності -- рівнева освіта -- результати навчання -- самоідентичність -- інноваційні технології
Анотація: У статті розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Скабурскієне, Нора.
    Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви / Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 10-18
Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн--Країни Балтії
   Вища освіта--Якість освіти

   Вища освіта--ІТ-освіта

Кл.слова (ненормовані):
програмна акредитація -- Литовський Центр SKVC
Анотація: У межах міжнародного семінару, організованого київським представництвом компанії Itera Consulting Ukraine, директор Литовського Центру SKVC та керівник відділу дослідження оцінки поділилися своїм досвідом в організації акредитації та відповіли на деякі питання, які найбільше хвилюють українських колег. Особливу увагу було приділено пріоритетам, якими повинні керуватися зовнішні експерти в оцінюванні якості освітніх програм і установ.


Дод.точки доступу:
Серпатаускас, Альмантас

Знайти схожі

7.


    Панасевич, Дмитро.
    Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України / Д. Панасевич // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 35-61
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- галузь науки -- галузь знань -- галузь професійної діяльності -- спеціальність
Анотація: Аналізуються перелік наукових спеціальностей (2011) і "освітні" переліки спеціальностей (2010 і 2015). Вказується на відсутність зрозумілої методології у формуванні структури і змісту нового переліку 2015 року та його невідповідність Закону України "Про вищу освіту" в частині поєднання з науковими спеціальностями. На підставі запропонованого методологічного підходу та проведеного аналізу надається проект Єдиного переліку галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Письменкова, Тетяна.
    Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти / Т. Письменкова // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 98-107 : генеалогич. табл.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
система зовнішнього забезпечення якості вищої освіти -- система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти -- засоби діагностики рівня досягнень студентів -- рівень сформованості компетентностей
Анотація: Розглядається питання якості вищої освіти. Аналізується сучасний стан вищої освіти в Україні. Запропоновано алгоритм формування засобів діагностики рівня досягнень студентів як одного з головних елементів забезпечення якості освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гармаш, Анатолій.
    Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм / А. Гармаш // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Вища освіта--Професійно-технічна

Кл.слова (ненормовані):
якість освітніх програм -- програмна акредитація -- освітня програма -- акредитаційна агенція -- вища інженерна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу провідної ролі якості освітніх програм у забезпеченні якості вищої інженерної освіти. Актуалізується необхідність у комплексних заходах, які б дозволили цілеспрямовано вирішувати питання та проблеми забезпечення якості освітнх програм у вишах України на всіх управлінських рівнях. Було вивчено застосування системних методів провідних європейських та американських акредитаційних агенцій для оцінювання якості освіти та якості інженерних освітніх програм. На основі такого аналізу запропонована програма підготовки стейкхолдерів щодо оцінних процедур, зокрема програмної акредитації.


Знайти схожі

10.


    Ткач, Дмитро.
    Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти / Д. Ткач // Вища школа. - 2015. - №4/5. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.84(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Педтехнології--Інтерактивне навчання

   Інновації--Освіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- аналіз конкретної ситуації -- підвищення якості освіти
Анотація: Розглядається проблема необхідності пошуку ефективних моделей навчання студентів із використанням інноваційних методів діяльності у виші. Розкривається сутність принципів інтерактивних методів навчання. Сформовані принципи, на основі яких обгрунтовано систему застосування нових форм і методів навчання студентів; побудовано інструментарій визначення навчання в інтерактивному режимі. Запропонований алгоритм проведення заняття можна використовувати у процесі викладання інших дисциплін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)