Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вища освіта -- Якість освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Кліменко, Віталій.
    Економіка знань в усвідомленні студентів і викладачів вищої школи / Віталій Кліменко // Вища школа. - 2011. - № 7/8. - С. 104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- підготовка фахівців -- погляди студентів -- економіка освіти
Анотація: Автор розглядає знання як економічну категорію та інтелектуальний товар в умовах формування ринку знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Стецюк, Кіра.
    Екологічна культура як джерело ціннісних орієнтацій освіти для збалансованого розвитку / Кіра Стецюк // Вища школа. - 2011. - № 7/8. - С. 96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
сучасне суспільство -- екологія -- екологічна культура -- наукова література -- наукові знання
Анотація: У статті розглядається сутність екологічної культури як системи ціннісних орієнтацій освіти для збалансованого розвитку. Автор робить висновок, що екологічна культура - це новий тип мислення, новий рівень культури, сукупність матеріальних і духовних цінностей, а також засобів діяльності людини, орієнтованих на пошук нових оптимальних шляхів і механізмів взаємодії з природою. Екологічна культура сама собою не виникає, а формується завдяки комплексу педагогічних і соціальних засобів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мікульонок, Ігор.
    Забезпечення якості професорсько-викладацького складу ВНЗ - основа ефективної підготовки фахівців. / Ігор Мікульонок // Вища школа. - 2011. - № 5/6. - С. 12-20 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
науково-освітня підготовка -- науково-педагогічні працівники -- кадри
Анотація: Розглянуто проблеми формування і професійного зростання професорсько-викладацького складу ВНЗ. На прикладі Національного технічного університету України "КПІ" показано можливі шляхи ефективного кадрового забезпечення сучасного вишу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Глобалізація і якість освіти [Текст] / Є. В. Кузьмінський [и др.] // Вісник Національної академії наук України. - 2013. - № 6. - С. 52-60 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Екологічна біотехнологія
   Вища освіта--Якість освіти

   Підготовка фахівців--Інженери-біотехнологи

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- глобалізація -- дослідницький університет -- кафедра -- екологічна біотехнологія -- біоенергетика
Анотація: У роботі розглянуто найважливіші, з погляду авторів статті, складники освітнього процесу в умовах глобальних викликів, які вимагають глобальних відповідей.


Дод.точки доступу:
Кузьмінський, Є. В.; Швед, О. М.; Щурська, К. О.; Швед, О. В.; Новіков, В. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Константінова, Наталія.
    Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 79-91. - Бібліогр.: с. 91 (4 назви)
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
   Вища освіта--Якість освіти

Кл.слова (ненормовані):
система методичної роботи -- психолого-педагогічний аналіз -- компоненти навчального заняття -- контроль навчального заняття -- діагностичні аспекти -- форми організації навчання -- інноваційні методи -- методи навчання -- дидактичні можливості навчання -- розвиваючі можливості навчання -- виховні можливості навчання
Анотація: Розглядаються основні компоненти навчального заняття, види та цілі контролю навчального заняття; визначено роль взаємовідвідування навчальних занять у системі методичної роботи викладачів. Висвітлюються особливості психолого-педагогічного аналізу занять різних типів та форм, запропонований банк матеріалів для письмового аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Воробієнко, Петро.
    Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 7-21 : генеалогич. табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Вища освіта--ВНЗ--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова -- якість вищої освіти -- ДСТУ ISO 9001:2009 -- ДСТУ-П IWA 2:2007 -- система управління якістю
Анотація: Розглядається практичний досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова. Запропоновані алгоритм розробки, схема взаємодії процесів та піраміда персоналу, який здійснює діяльність у системі управління якістю вищого навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Станкевич, Ірина; О., Ольга; Суліма, Лілія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Головенкін, Володимир.
    Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 3/4. - С. 27-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.484(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Контроль та оцінка знань
   Вища освіта--Якість освіти

   Вища освіта--Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
державна атестація -- дипломні проекти -- оцінювання -- кваліметрія
Анотація: У статті розглядається застосування кваліметричних принципів для оцінювання якості дипломних проектів і магістерських дисертацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Субіна, Оксана.
    Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей / О. Субіна // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- гуманітарна освіта -- фахові компетентності -- рівнева освіта -- результати навчання -- самоідентичність -- інноваційні технології
Анотація: У статті розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Письменкова, Тетяна.
    Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти / Т. Письменкова // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 98-107 : генеалогич. табл.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
система зовнішнього забезпечення якості вищої освіти -- система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти -- засоби діагностики рівня досягнень студентів -- рівень сформованості компетентностей
Анотація: Розглядається питання якості вищої освіти. Аналізується сучасний стан вищої освіти в Україні. Запропоновано алгоритм формування засобів діагностики рівня досягнень студентів як одного з головних елементів забезпечення якості освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Панасевич, Дмитро.
    Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України / Д. Панасевич // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 35-61
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- галузь науки -- галузь знань -- галузь професійної діяльності -- спеціальність
Анотація: Аналізуються перелік наукових спеціальностей (2011) і "освітні" переліки спеціальностей (2010 і 2015). Вказується на відсутність зрозумілої методології у формуванні структури і змісту нового переліку 2015 року та його невідповідність Закону України "Про вищу освіту" в частині поєднання з науковими спеціальностями. На підставі запропонованого методологічного підходу та проведеного аналізу надається проект Єдиного переліку галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)