Пошуковий запит: (<.>S=Всесвітня історія -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ахунова, Людмила. Лицарський бункер [Текст] : як, з чого і для чого будували замки? / Людмила Ахунова> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 1. - С. 44-53 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Середньовіччя Історичні споруди Кам'яна архітектура Замки Кл.слова (ненормовані): фортечні укріплення -- замкові комплекси Європи -- середньовічне суспільство -- оборонні замки Анотація: Про нові типи укріплень в середньовічній Європі - фортецю-місто, укріплений монастир або церкву, фортецю-замок.
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кульчицький, Станіслав. "Парад суверенітетів" [Текст] : передумови, перебіг і підсумки / Станіслав Кульчицький> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - груд. (№ 23). - Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - С. 1-7 : ілюстр.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади СРСР Політична система--Партійна система--СРСР Політичні вчення--Марксизм--Комунізм Комуністичні партії Кл.слова (ненормовані): революційний марксизм -- радянська система влади -- партія більшовиків -- КПРС Анотація: З'ясовується природа радянської системи влади.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування 2019/2020 н. р. [Текст] : всесвітня історія. 11-й клас> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - груд. (№ 23). - Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - С. 8-12 : табл.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Планування--Календарно-тематичне Кл.слова (ненормовані): програми -- планування
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лисенко, Анастасія Діти Французької революції [Текст] / Анастасія Лисенко> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Історія Франції--Велика французька революція Французька революція (1789-1799 рр.) Кл.слова (ненормовані): буржуазні революції -- історія Франції, 18 ст. -- французькі діти та підлітки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скиба, Марина Міжнародний тероризм як глобальна проблема сучасності [Текст] / Марина Скиба, Діана Шкабара> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Тероризм Міжнародна безпека--Тероризм Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): політичні насильства -- протидія тероризму -- світова політика Анотація: Досліджено історію виникнення тероризму на сучасному етапі як суспільне явище та розглянуто напрями запобігання тероризму.
Дод.точки доступу: Шкабара, Діана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кирилова, Анжеліка. Мандрівники в часі [Текст] : життя в Середні віки / Анжеліка Кирилова> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 1. - С. 32-42 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Середньовіччя Педтехнології--Проектна технологія Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): навчально-інформаційний проєкт -- історія середніх віків -- система уроків
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Подобєд, Олена. Ніч у музеї [Текст] : історія України. Всесвітня історія. Квест. 6-й клас / Олена Подобєд> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - груд. (№ 23). - С. 22-32 : ілюстр.
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання Нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): квести -- трипільська культура
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Клавдія. Європейське середньовічне місто [Текст] : всесвітня історія. 7-й клас / Клавдія Бондаренко> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 17. - Вкладка. - С. 4-9 : рис.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): середньовічні міста -- середньовічна Європа -- комбінований урок -- феодалізм
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Плясуля, Марина. Місто Рим та життя його мешканців [Текст] : всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс. 6-й клас / Марина Плясуля> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 9. - 6-14. (Вкладка: Всесвітня історія. - 2019. - № 5) : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Інтегровані уроки Стародавній Рим Кл.слова (ненормовані): Римська імперія -- комбіновані уроки -- Рим, античне місто -- урок уявна екскурсія
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Камбалова, Яніна. Сучасний музей [Текст] : інноваційно-освітні практики / Яніна Камбалова> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 9. - 1-5. (Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - 2019. - № 5). - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Музейна педагогіка Естетичне виховання Музейна справа Кл.слова (ненормовані): музейно-педагогічні програми -- музейна сфера Анотація: Педагогічні засади діяльності музею як соціально-культурного центру.
Знайти схожі
|
|
|